  • Data: 2006-10-06 22:09:09
    Temat: Re: NIP-3 i pieczatka...
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> wrote in message
    news:eg5joj$8hv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Zadajesz proste pytanie: "a gdzie to proszę panią jest napisane?" I niech
    > się pultają, żeby Ci udowodnić.

    Inżynier wracaj na studia po głupa rżniesz od samego początku.

    USTAWA
    z dnia 13 października 1995 r.
    o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników
    Art. 8.
    1. Podatnicy podatku dochodowego od osób fizycznych, którym płatnik na
    podstawie
    przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych:
    1) pobiera zaliczki miesięczne, dokonując zmniejszenia kwot pobieranych
    zaliczek,
    lub
    2) dokonuje rocznego rozliczenia podatku, a nie dokonywał zmniejszenia kwot
    zaliczek, lub
    3) pobiera zaliczkę wyłącznie od dochodu z tytułu umowy o dzieło lub umowy
    zlecenia
    - dokonują zgłoszenia identyfikacyjnego za pośrednictwem tego płatnika.
    4. Płatnik dostarcza podatnikowi formularz zgłoszenia identyfikacyjnego w
    terminie
    7 dni od dnia potrącenia pierwszej zaliczki na podatek dochodowy lub od

    dnia złożenia oświadczenia w sprawie rozliczenia rocznego.

    5. Podatnik składa płatnikowi zgłoszenie identyfikacyjne w terminie 14 dni
    od dnia

    otrzymania formularza zgłoszenia.

    Przeczytał? Zrozumiał?
    To teraz odpowiedz na pytanie kto komu ma dostarczyć formularz nip-3 i kto
    ma go wysłać?

    Jak się idzie z NIP-3 i mówi że chcę się nip bo się ma umowę zlecenie, to
    się wychodzi z tego urzędu dokładnie tak jak to się stało.