  • Data: 2006-10-06 11:52:50
    Temat: Re: NIP-3 i pieczatka...
    Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <b...@o...pl> writes:

    > wlasnie wrocilem z US, gdzie probowalem oddac wniosek NIP-3. Pani
    > powiedziala, ze nie przyjmie wniosku bo nie ma na nim pieczatki pracodawcy.

    Zabawna sprawa, ale miałem identyczną sytuację kilka lat temu.
    Jeszcze jako niezatrudiony student chciałem sobie wyrobić NIP. Pani
    "Kasia" w US odmówiała. Zawiedziony zrezygnowałem, ale spróbowałem
    jeszcze raz za kilka tygodni. Trafiłem na inną panią "Basię", u której
    proces przebiegł pomyślnie.

    Także moja rada jest taka, żeby udać się tam jeszcze raz, na "inną zmianę".

    A tak na marginesie strasznie wkurza mnie to, że ostatecznie o
    przepisach prawa decyduje urzędnik -- pani w okienku.

    --
    jimmij