  • Data: 2002-10-28 15:56:02
    Temat: NIESZCZESNE WKU
    Od: "TRESOR" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczow.
    Pytanie a propos WKU.

    Ze wzgledu na ciezko sytuacje finansowa (koniec umowy o prace) zmuszony
    bylem zawiesic (zrezygnowac ze studiow)
    defacto na semestr przed koncem jesli chodzi o moj wiek (to pewnie tez nie
    jest bez znaczenia) w lutym skoncze 25 lat.
    Uczelnia jak to bywa w biurokracji wyslala niezwlocznie pisemko do WKU
    powiadamiajac ich o nowym miesie armatnim
    i w tydzien pozniej otrzymalem poleconym pismo z WKU (ktorego rzecz jasna
    nie odebralem)
    w zwiazku z ta sprawa mam do was kilka pytan:
    1) jak dlugo moge nie odbierac tych pisemek i z jaka czestotliwoscia sa one
    wysylane zanim zostana podjete jakies inne kroki
    2) jakie moga byc podjete i jak wygladaja te korki (czy np wyjazd za granice
    w celach relaksacyjnych moze mi w jakis sposob zaskodzic - albo raczej te
    ich nieszczesne KAPOWNIKI
    3) jak najprosciej i bezbolesnie dac im do zrozumienia ze maja sie odczepic?
    (niewielkimi srodkami finansowymi).
    4) I zeby nie bylo odpowiedzi w stylu (zmien grupe) pytanie 4 to czy sa
    jakies prawne kruczki by sie od sluzby wojskowej wywinac?
    5) Czy np. zahaczenie sie na jakies studia zaoczne byleby tylko miec papier
    o dalszej edukacji jest wyjsciem? (i ile mam czasu zeby o to zadbac)

    Jesli ktos mial (a pewno wielu z was) podobne doswiadczenia prosze o rade.