  • 1. Data: 2002-10-28 15:56:02
    Temat: NIESZCZESNE WKU
    Od: "TRESOR" <t...@g...pl>

    Witam szanownych grupowiczow.
    Pytanie a propos WKU.

    Ze wzgledu na ciezko sytuacje finansowa (koniec umowy o prace) zmuszony
    bylem zawiesic (zrezygnowac ze studiow)
    defacto na semestr przed koncem jesli chodzi o moj wiek (to pewnie tez nie
    jest bez znaczenia) w lutym skoncze 25 lat.
    Uczelnia jak to bywa w biurokracji wyslala niezwlocznie pisemko do WKU
    powiadamiajac ich o nowym miesie armatnim
    i w tydzien pozniej otrzymalem poleconym pismo z WKU (ktorego rzecz jasna
    nie odebralem)
    w zwiazku z ta sprawa mam do was kilka pytan:
    1) jak dlugo moge nie odbierac tych pisemek i z jaka czestotliwoscia sa one
    wysylane zanim zostana podjete jakies inne kroki
    2) jakie moga byc podjete i jak wygladaja te korki (czy np wyjazd za granice
    w celach relaksacyjnych moze mi w jakis sposob zaskodzic - albo raczej te
    ich nieszczesne KAPOWNIKI
    3) jak najprosciej i bezbolesnie dac im do zrozumienia ze maja sie odczepic?
    (niewielkimi srodkami finansowymi).
    4) I zeby nie bylo odpowiedzi w stylu (zmien grupe) pytanie 4 to czy sa
    jakies prawne kruczki by sie od sluzby wojskowej wywinac?
    5) Czy np. zahaczenie sie na jakies studia zaoczne byleby tylko miec papier
    o dalszej edukacji jest wyjsciem? (i ile mam czasu zeby o to zadbac)

    Jesli ktos mial (a pewno wielu z was) podobne doswiadczenia prosze o rade.

  • 2. Data: 2002-10-29 12:48:36
    Temat: Re: NIESZCZESNE WKU
    Od: "Enope" <e...@h...com>

    Użytkownik "TRESOR" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o dalszej edukacji jest wyjsciem? (i ile mam czasu zeby o to zadbac)
    >
    > Jesli ktos mial (a pewno wielu z was) podobne doswiadczenia prosze o rade.

    Pare razy możesz wysłac im zwolnienia lekarskie, mozesz pokombinowac z
    przyjeciem sie do jakiejs szkoly (ale to troche za pozno, juz jest
    pazdziernik), mozesz isc do psychologa lub psychiatry i powiedziec mu o co
    chodzi, powinien wykryc u ciebie jakas depresje i raczej powinno to
    wystarczyc (to jest metoda tania i bardzo skuteczna).

  • 3. Data: 2002-10-30 10:04:34
    Od: g...@p...onet.pl

    > 1) jak dlugo moge nie odbierac tych pisemek i z jaka czestotliwoscia sa one
    > wysylane zanim zostana podjete jakies inne kroki

    pierwszego mozesz nie przyjmowac (zreszta juz nie przyjales), powinno wrocic za
    2-3 tygodnie i wtedy lepiej odbierz - AFAIR po drugim nieodebraniu WKU zaczyna
    cos tam dzialac. Ja zawsze odbieralem to drugie.

    > 4) I zeby nie bylo odpowiedzi w stylu (zmien grupe) pytanie 4 to czy sa
    > jakies prawne kruczki by sie od sluzby wojskowej wywinac?

    Sa.
    Po pierwsze zdrowie (znajdz w necie spis chorob ktore daja konkretne kategorie
    i sprawdz ktore z nich masz (albo raczej ktorych mozesz sie szybko nabawic ;-)
    Studia rowniez Cie chronia do 27roku zycia. Slyszalem (ale osobiscie nie
    probowalem) ze dzialaja tez na jakos czas szybkie zmiany miejsca zameldowania.

    Jedna z waznych rzeczy jest to, zebys nie przyjmowal biletu (bo
    najprawdopodobniej bedziesz musial w koncu przejsc sie do WKU i tam moga
    probowac Ci go wcisnac. Co prawda nawet bilet mozna odkrecic (z wlasnego
    doswiadczenia)... no ale po co ryzykowac.

    G.