    From: <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Można bić byle nie zabić c.d.
    Date: Thu, 5 Sep 2002 17:39:34 +0200

    Witam,

    Dzisiaj odbyła się rozprawa. Wezwany na salę, zostałem poproszony o
    przedstawienie roszczeń w stosunku do pozwanego oraz opisanie całego
    zajścia. Pozwany przez cały czas ironicznie się uśmiechał. Poproszony o
    zabranie głosu - zgodził się w całości co do opisanego zdarzenia :-O
    Swoje zachowanie umotywował tym że się zdenerwował bo moje pieski chodzą bez
    smyczy (co jest nie do końca prawdą bo zawsze je biorę na smycz gdy widzę
    zbliżającą się osobę dla jej komfortu psychicznego, nie zabierałem głosu bo
    to nie miało związku z sprawą) i sikają na jego kwiatki (ale wydumał - to
    taka wysoka trawa rosnąca przy drodze ale już nie na jego działce)
    Został nieźle ochrzaniony (przez panią - sędzię) za swoją zachowanie zarówno
    podczas rozprawy jak i zajścia miesiąc wstecz. Przeprosił mnie.
    Zgodziłem się na ugodę 800 PLN jako zadośćuczynienie, podobno mało ale nie
    chodziło mi o pieniądze ale o fakt ukarania i własną satysfakcję z wygranej
    rozprawy.

    Bardzo dziękuję Wam za pomoc :-)

    --
    pozdrawam