  • 21. Data: 2008-11-25 19:09:44
    Temat: Re: Moje pierwsze bum - wypozyczenie samochodu i inne.
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > dostaniesz wzor standardowy wysylany do firmy, ze oczekuja:
    >
    > - ewidencji wszystkich pojazdow w firmie za ostatnie 3 miesiace
    >
    > - oswiadczenia, ze nie mozesz wykonac pracy, ktra wyknalbys tym zepsutym
    > autem przy pomocy innego
    >
    > i pare innych bezsensownych prosb. Generalnie jak ich cisniesz to ulegaja

    Akurat nie powinno być takiego problemu z dostarczeniem takich papierów,
    szczególnie gdy dotyczy to osoby prowadzącej dzialalność gospodarczą. Sama
    przygotuje sobie dowolne papiery :-)

  • 22. Data: 2008-11-26 14:06:21
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Akurat nie powinno być takiego problemu z dostarczeniem takich papierów,
    > szczególnie gdy dotyczy to osoby prowadzącej dzialalność gospodarczą. Sama
    > przygotuje sobie dowolne papiery :-)

    co innego przygotowac papier a co innego prowadzic ewidencje przebiegu
    pojazdu

    Icek

  • 23. Data: 2008-11-26 15:18:59
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > co innego przygotowac papier a co innego prowadzic ewidencje przebiegu
    > pojazdu

    A po co ma prowadzić ewidencję przebiegu auta?

  • 24. Data: 2008-11-27 12:46:11
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A po co ma prowadzić ewidencję przebiegu auta?

    nie iwem, to nie moj wymog

    Icek

  • 25. Data: 2008-11-28 00:10:16
    Od: "Pa_blo" <m...@p...pl>

    > nie iwem, to nie moj wymog

    Ewidencje prowdzisz jesli uzywasz prywatnego samochodu osobowego niebedacego
    srodkiem trwalym firmy. Jesli auto jest "wciagniete" na firme, to takiej
    ewidencji nie potrzeba.

    Picasso

  • 26. Data: 2008-11-29 01:21:56
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Pa_blo pisze:

    > Powodzenia...

    W praktyce działa, w każdym razie od Allianz da się uzyskać.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 27. Data: 2008-11-30 14:03:08
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    Scyzoryk pisze:
    > zanim poprosisz o zastepcze zapytaj ubezpieczyciela czy to pokryje. Czesto
    > slyszy sie o przypadkach gdzie ludzie owsze dostaja autko zastepcze, skoro
    > prosza. Niestety po naprawie i oddaniu przychodzi do nich faktura do zapłaty
    > a zakład upezpieczen wypina dupę :) Wtedy pozostaje tylko walka, ale nie
    > wiem czy nie prosciej przemeczyc sie bez samochodu te kilka dni.

    UWAGA.

    PZU zaproponowało takie rozwiązanie, dla mojej mamy będącej na rencie,
    a dojeżdżającej codziennie samochodem do pracy.

    "Pani wynajmuje samochód na własną rękę, a my Pani po 30 dniach damy
    odpowiedź czy rekompensujemy wynajem czy nie." Koszt wynajmu Opla
    Astry II z limitem 2000 km miesięcznie, to jakieś 2500 zł. Więc nie
    warto było ryzykować, żeby się potem ciągać z PZU po sądach przez
    kolejne 2 lata.

    Samochód był w serwisie dokładnie 30 dni, a do tego jeszcze spieprzyli
    dwie rzeczy i trzeba było jechać na poprawki. To tak, jeśli chodzi
    o naprawy bezgotówkowe w serwisach "w sieci PZU".

    Ryszard Wieczorek

  • 28. Data: 2008-12-01 08:38:51
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Samochód był w serwisie dokładnie 30 dni, a do tego jeszcze spieprzyli
    > dwie rzeczy i trzeba było jechać na poprawki. To tak, jeśli chodzi
    > o naprawy bezgotówkowe w serwisach "w sieci PZU".

    bos frajer. Z OC sprawcy zawsze naprawiasz w autoryzowanym salonie. Jak sie
    dobrze dogadasz i wysokosc odszkodowania jest wysoka to zawsze daja auto
    zastepcze (w sensie jak pojedziesz z lakierowaniem zderzaka to zapomnij).
    Olewasz wtedy PZU.

    Jest tez taka opcja, ze stawiasz ultimatum PZU, informujesz o tym ASO i jak
    sie dobrze dogadasz to ryzyko oni biora na siebie ale z doswiadczenia wiem,
    ze zawsze jest OK. Potrzebne tylko jest pozniej zaswiadczenie z ASO ile
    przejechales kilometrow bo PZU bedzie sie bronic, ze auto napewno stalo pod
    plotem.

    Icek