  • Data: 2003-08-04 18:18:38
    Temat: ModChipy a polskie prawo
    Od: "Domino" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zastanawia mnie kwestia prawna sprzedazy/montazu Modchipow do konsol.
    pamietam ze okolo 2 lat temu chyba przy okazji nowelizacji ustawy o prawie
    autorskim byla jakas wzmianka o zakazie omijania zabezpieczen.
    jesli ktos jest zorientowany w temacie - prosze o odp. na pytania, czy
    legalna jest:
    -sprzedaz modchipow
    -montowanie modchipow w konsolach klientow
    -sprzedaz juz przerobionych konsol

    tak na marginesie jeszcze jestem w szoku po tym co 2 tygodnie temu uchwalono
    w UE a w szczegolnosci w Niemczech (tam nawet nie wolno publicznie ROZMAWIAC
    na temat zabezpieczen!)

    /Domino