  • Data: 2003-08-04 19:37:42
    Temat: Re: ModChipy a polskie prawo
    Od: "otO" <o...@g...multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ..::CHORY::.. wrote:

    > A teraz wszyscy razem ygodnzm chórem:
    > ALT.PL.COSTAM.UNDERGROUND !!!

    COŚ TAM!!! COŚ TAM!!

    -_-

    tak sobie myślę że jeżeli wszystkie rozmowy odnośnie piractwa przeniosły by
    sie na underground to grupa by zamarła nie mówiać już o tym że Qba neguje
    wszystkie gadki na tematy które już były omawiane....albo mi sie wydaje ale
    to grupa dyskusyjna prawda? jeżeli ktoś chce rozmawiać na dany temat to jest
    to jego prawo - nie chcesz nie czytaj do tego zauważmy dwie rzeczy
    1. na grupie pojawiają sie nowi ludzie i też chcą sie czegoś dowiedzieć/o
    czymś pogadać
    2. jeżeli wszystkie próby rozpoczęcia wątku już obgadanego bedziemy ucinać
    to.....powiedzmy że nowych ciekawych gadek jest jak na lekarstwo

    --
    ---==<P5hem4s>==---
    -=<[GG: 147304]>=-