  • Data: 2003-08-05 08:44:41
    Temat: Re: ModChipy a polskie prawo
    Od: "Piotr Gnyp" <t...@N...rpg.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:bgmcnn$t6p$1@atlantis.news.tpi.pl, otO
    <o...@g...multicon.pl> wrote:
    > COŚ TAM!!! COŚ TAM!!
    > tak sobie myślę że jeżeli wszystkie rozmowy odnośnie piractwa
    > przeniosły by sie na underground to grupa by zamarła

    nie rozumiem, dlaczego na alt.costam.underground? Czlowiek sie pyta czy to
    legalne - wiec spokojnie mu mozna odpowiedziec. Nie pyta sie jak przerobic,
    skad zassac nowe EvoX itd.

    Poza tym - jezeli grupa po przeniesieniu sie rozmow dot. sposobow piracenia
    zamrze, oznacza to, ze nie byla potrzebna, bo juz nikogo tu nie interesowaly
    gry na konsole i same konsole, tylko nowe sposoby na kradziez softu.