  • Data: 2003-08-04 19:42:31
    Temat: Re: ModChipy a polskie prawo
    Od: "Jakub \"Qba\" Kamecki" <q...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

    otO wrote:

    > tak sobie myślę że jeżeli wszystkie rozmowy odnośnie piractwa przeniosły by
    > sie na underground to grupa by zamarła nie mówiać już o tym że Qba neguje
    > wszystkie gadki na tematy które już były omawiane....

    taaaak bo to ja jestem ten niedobry siejący ferment i zabijający syf
    klimatem zwany

    > albo mi sie wydaje ale
    > to grupa dyskusyjna prawda? jeżeli ktoś chce rozmawiać na dany temat to jest
    > to jego prawo - nie chcesz nie czytaj

    a skąd mam wiedzieć czego mam nie czytać?

    > 1. na grupie pojawiają sie nowi ludzie i też chcą sie czegoś dowiedzieć/o
    > czymś pogadać

    zapraszam ale na tematy około konsolowe pomijając piractwo. od tego mamy
    nową grupę

    > 2. jeżeli wszystkie próby rozpoczęcia wątku już obgadanego bedziemy ucinać
    > to.....powiedzmy że nowych ciekawych gadek jest jak na lekarstwo

    a czy gdzieś jest napisane, że ma tu przychodzić 200 postów dziennie?

    --
    |---- Pozdrawiam, Qba RLU#316536 ----|