  • Data: 2006-06-17 12:45:24
    Temat: Mieszkanie w malzenstwie?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Moja matka jest zameldowana z moim ojcem w mieszkaniu kwaterunkowym ktorego
    on jest glownym najemca.
    Czy jesli moja matka na kilka dni opusci to mieszkanie ( chcemy wyjechac z
    zona i chcielismy zeby kilka dni byla u nas ze wzgledu na psa) i
    "przeprowadzi sie do nas, to czy ojciec bedzie mogl ja wymaldowac z tego
    mieszkania w ktorymmieszkaja razem?
    Niema rozdzielnosci, niema separacji itp.
    Problem jest taki ze ojciec za wszelka cene chce matke wywalic z mieszkania,
    nie istotne w tej chwili glaczego, sprawa skomplikowana, pytanie tylko czy
    jesli na kilka dni opusci celem opieki na naszym psem to nie bedzie miala
    dokad wraca?

    j...@p...pl
    gg: 207344.