  • 1. Data: 2006-06-17 12:45:24
    Temat: Mieszkanie w malzenstwie?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    Moja matka jest zameldowana z moim ojcem w mieszkaniu kwaterunkowym ktorego
    on jest glownym najemca.
    Czy jesli moja matka na kilka dni opusci to mieszkanie ( chcemy wyjechac z
    zona i chcielismy zeby kilka dni byla u nas ze wzgledu na psa) i
    "przeprowadzi sie do nas, to czy ojciec bedzie mogl ja wymaldowac z tego
    mieszkania w ktorymmieszkaja razem?
    Niema rozdzielnosci, niema separacji itp.
    Problem jest taki ze ojciec za wszelka cene chce matke wywalic z mieszkania,
    nie istotne w tej chwili glaczego, sprawa skomplikowana, pytanie tylko czy
    jesli na kilka dni opusci celem opieki na naszym psem to nie bedzie miala
    dokad wraca?

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 2. Data: 2006-06-18 10:32:03
    Temat: Re: Mieszkanie w malzenstwie?
    Od: RobertR <b...@g...pl>

    Użytkownik Jacek23 napisał:

> [...]
    > jesli na kilka dni opusci celem opieki na naszym psem to nie bedzie miala

    Matka musi sama podpisac wniosek o wymeldowanie.
    Nie moze jej wymeldowac sam ojciec

    W zasadzie to w gminie trza by sie dowiedziec czy np matka nie moze
    zostac dopisana jako najemca, skoro tam mieszka. Chyba ze jest.

    pzdR.

  • 3. Data: 2006-06-18 11:29:25
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam , dzieki za odpowiedz
    a co do dopisania to z kolei takie dopisanie chyba usi podpisac ojciec, a
    jak wiadomo on jest przeciw.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.