  • Data: 2007-02-07 08:10:52
    Temat: Mieszkanie spółdzielcze-jak uregulować to prawnie ?
    Od: "robert" <robson254@_wytnij_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Chciał bym się poradzić odnośnie następującej sytuacji:
    Znajomi aktualnie zajmują mieszkanie będące własnością
    spółdzielni mieszkaniowej -są głównymi najemcami, ale mieszkanie nie
    jest własnościowe.Za dwa miesiące będą zmieniali miejsce zamieszkania
    i po sąsiedzku chcemy załatwić aby to mieszkanie po nich "zasiedlić".
    Ja jestem zameldowany w mieszkaniu należącym również do tej spółdzielni,
    ale nie posiadam żadnego tytułu prawnego do zajmowanego obecnie mieszkania
    (osoba
    współnie zamieszkująca jako członek rodziny).
    Czy są jakieś możliwości prawne aby wejść na miejsce znajomych na to
    mieszkanko ?
    Korzyść dla nas jest wspólna -chcę pokryć znajomym część kosztów, które
    ponieśli
    przy remoncie mieszkania, w przeciwnym razie mieszkanie pewnie pójdzie na
    przetarg
    i znajomi nie dostaną ani grosza.
    Dziękuje za odpowiedzi w tej ważnej dla Mnie sprawy.
    Pozdrawiam,
    Robert z Zabrza.