  • Data: 2009-10-20 07:11:32
    Temat: Meldunek w domu osoby zmarłej
    Od: "K.M." <D...@O...PL> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie, mam pytanie odnośnie meldunku otóż:
    Dom posiada tak jakby 3 mieszkania, (wydzielone nieoficjalnie) żona
    zamieszkuje w jednym z nich, jest zameldowana pod tym adresem od
    urodzenia. Czy ja jako mąż mogę się tam zameldować, prawowity właściciel
    domu nie żyje od jakichś 30 lat. Postępowania spadkowego jeszcze nie
    było. Rachunki za podatek itp. przychodzą na żony babcię która nie
    bardzo chciałaby mnie zameldować.
    Krzysztof M.