  • 541. Data: 2007-12-10 16:25:12
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jolanta Pers pisze:

    > To, że dla mnie - w przeciwieństwie do Ciebie i Przemusia - latanie własnym
    > samolotem jest równie naturalne, co kupowanie t-shirta za stówkę. Nie ślinię
    > się z zazdrości, nie pluję na prawo i lewo, że to debilstwo, nie uważam tego
    > za dziwactwo.

    Za to jesteś małą, zakłamaną [censored]

    Zazdrościć nie zazdroszczę - ale tez nie uważam za przyrodzone prawo
    każdej samotnej kobiety.

    Jak ktoś SAMODZIELNIE sobie zarobi - niech sobie lata na zdrowie.

  • 542. Data: 2007-12-10 16:26:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jolanta Pers pisze:

    > Jakoś trudno mi doszukać się związku między jadaniem jajek, a włożeniem na
    > siebie czegoś, co jakiś statystycznie bogatszy Niemiec wywalił do kosza na
    > śmieci.

    Primo: kosza na *śmieci*?? ROTFL
    Secundo: włożyć uprane ubranie się brzydzisz, a nie brzydzisz się jeść
    czegoś, co wypadło kurze z tyłka??

  • 543. Data: 2007-12-10 16:30:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:nbeu25-saf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > coz taborecie, to chamie zbuntowany zaczales, wiec miej pretensje do
    > siebie, kloszardzie :)
    .... twoją matkę...

  • 544. Data: 2007-12-10 16:31:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > A ktora z nich ma wiecej roboty przy dzieciach?
    > Skoro ojciec odchodzi, to oprocz kasy na wyzywienie i ubranie dzieci
    > powinien zapewnic rowniez za opieke.

    Dlaczego ma płacić za wszystko? To nie tylko jego dziecko.

    > A skad mam wiedziec?

    No bo się tak wymądrzasz i wyliczasz, ile co kosztuje i z tego tytułu
    się matce należy...

    To powinieneś też wiedzieć, czy należy się też (za to samo) ojcu.

  • 545. Data: 2007-12-10 16:40:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:mreu25-lbf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > nie cwoku, to tobie zabraklo ogonka w nazwisku, i normalnie wisi mi to,
    > ale ogonkow uzywasz, wiec to dzialanie celowe

    Owszem. Celowe. Tylko cel jest zupełnie inny, niż imputujesz, ofiaro
    nadmiarowego chromosomu.

    Jaki - zrozumie to każdy, kto ma jakieś pojęcie o działaniu usenetu. Dla
    ciebie to za trudne.

    > i co jeszcze, moze zlodzieju :)

    Ty to powiedziałeś.

    > zasadniczo nie, chyba ze ginekolog bedzie sam sobie te hormony w
    > probowkach mieszal, bo z gotowych dostepnych na rynku nie zawsze
    > dobierzesz, pomijam juz fakt tolerowania przez ograznim kobiety
    > podawanych hormonow, ale co ty mozesz o tym wiedziec, jak jedyna kobieta
    > z ktora masz blizszy kontakt to twoja matka

    Weź nie sądź innych po sobie. I lecz się ze swojego kompleksu Edypa -
    dobrze ci radzę.

    > wkladki zasadniczo moga uzywac matki, kobietom ktore nie mialy dzieci
    > nie poleca sie ich i nie zaklada, ale jak wyzej, co taki trep moze o tym
    > wiedziec

    Jesteś kompletnym ignorantem. Powyższe było prawdą jakieś 20 lat temu.
    Obecnie są wkładki i dla nieródek.

    > w polsce nielegalne, ale jak wyzej cepie, nic o tym nie wiesz

    Nielegalne jest wykonanie tego zabiegu na kimś w Polsce. Natomiast nie
    jest nielegalne dla bezpośrednio zainteresowanej, jak sobie taki zabieg
    załatwi. Granice są otwarte...

    > bo nie ma, malzenstwo opiera sie na zaufaniu, ale jak wyzej, nie wiesz
    > ani co to jedno ani co to drugie

    Zaufaniu i wzajemnym poszanowaniu woli "drugiej strony". Jak kobieta na
    prawdę nie chce mieć dzieci (i ma rozum) - to nie będzie mieć dzieci.

  • 546. Data: 2007-12-10 16:48:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krys pisze:

    > Podwiązanie jajowodów jest w Polsce nielegalne. Poza tym, dlaczego

    Ale nie dla zainteresowanej.

    Swoją szosą ten zapis jest trochę niedopracowany (nieaktualny?) i
    zasadniczo powinien dotyczyć "pozbawienia zdolności" wbrew woli
    zainteresowanej osoby (zauważ, że to część przepisu penalizującego
    ogólne poważne uszkadzanie drugiego człowieka).

    > odpowiedzialnością za antykoncepcję obarczasz tylko kobietę?

    Nie obarczam. Tylko wykazuję, że ostateczna decyzja należy do kobiety. I
    to w obie strony - zdarzają się przypadki, że facet nie chciał dziecka,
    kobieta chciała, więc wmawiała, że jest "na pigułce", a w rzeczywistości
    pigułki odstawiła, żeby "zajść".

  • 547. Data: 2007-12-10 17:36:35
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ale nie dla zainteresowanej.

    To zupełnie tak, jak aborcja, nie?

    > Nie obarczam. Tylko wykazuję, że ostateczna decyzja należy do kobiety.

    Nieprawda. Albo decydują oboje, albo zaliczają wpadkę, albo się nawzajem
    robią w konia.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 548. Data: 2007-12-10 18:00:26
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 17:31:55 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dlaczego ma płacić za wszystko? To nie tylko jego dziecko.

    Ma placic przynajmniej polowe + ekwiwalent za opieke.

    > No bo się tak wymądrzasz i wyliczasz, ile co kosztuje i z tego tytułu
    > się matce należy...

    Bo mam dwojke dzieci i wiem ile kosztuje ich utrzymanie.
    500zl przy zarobkach 5000 to jest ochlap, a nie alimenty.

    Jestes w stanie sie utrzymac za 1000zl na miesiac?

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 549. Data: 2007-12-10 18:06:11
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 17:26:42 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Secundo: włożyć uprane ubranie się brzydzisz, a nie brzydzisz się jeść
    > czegoś, co wypadło kurze z tyłka??

    Zjadasz kurze kupy?

  • 550. Data: 2007-12-10 18:25:21
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:s87035-sph.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Jaki - zrozumie to każdy, kto ma jakieś pojęcie o działaniu usenetu. Dla
    > ciebie to za trudne.

    tlumacz to jak chcesz, a efekt jest jeden

    > Weź nie sądź innych po sobie.

    za wysoko bym cie musial cenic, jak bym mial cie mierzyc swoja miarka

    > Jesteś kompletnym ignorantem. Powyższe było prawdą jakieś 20 lat temu.
    > Obecnie są wkładki i dla nieródek.

    i pewnie jeszcze sa refundowane :)

    > Nielegalne jest wykonanie tego zabiegu na kimś w Polsce. Natomiast nie
    > jest nielegalne dla bezpośrednio zainteresowanej, jak sobie taki zabieg
    > załatwi. Granice są otwarte...

    i jak wyzej, zapewne wszyscy robia to gratis i jeszcze cie dowiaza na miejsce
    zabiegu, sami altruisci wkolo

    > Zaufaniu i wzajemnym poszanowaniu woli "drugiej strony". Jak kobieta na
    > prawdę nie chce mieć dzieci (i ma rozum) - to nie będzie mieć dzieci.

    pod warunkiem ze facet wyznaje te same zasady, cbdu od samego poczatku,tylko
    taki ciasnohoryzontowiec jak ty tego nie kuma