  • 51. Data: 2008-01-31 17:46:18
    Temat: Re: Mandat za niekorzystanie z drogi dla rowerów.
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 31 Jan 2008 03:00:22 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jeśli się dało zauwazyć, ze tam jest droga dla rowerów, to powinien z niej
    > korzystać.

    Mhm. A jesli jade samochodem po jezdni oddzielonej pasem zieleni. I na tej
    drugiej widze roboty drogowe, wiec pewnie jest tam ograniczenie do 30/40 to
    mnie rowniez ono dotyczy?

    --
    marcin

  • 52. Data: 2008-01-31 17:50:16
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 31 Jan 2008 15:58:08 +0100, Sebcio napisał(a):

    > Odkąd obowiązuje art. 33 Kodeksu Drogowego. Polecana lektura dla
    > rowerzystów, szczególnie tych co bardziej fanatycznych.

    O tym czy tam jest droga rowerowa czy nie informuje mnie nie kolor kostki
    ani moje przeczucie, tylko znak drogowy. Jesli go nie ma, nie ma tam drogi.
    dla rowerow.
    --
    marcin

  • 53. Data: 2008-01-31 17:58:57
    Od: mocniak <m...@w...tlen.pl>

    Dzisiaj wybrałem się w teren i porobiłem zdjęcia jak to wygląda z ulicy:

    http://www.rowerowy.bialystok.pl/temp/wyrok/pl_lussy
    .jpg - widok na znak
    na zjeździe z ronda

    http://www.rowerowy.bialystok.pl/temp/wyrok/sienkiew
    icza.jpg -
    skrzyżowanie dalej.

    Zakazów ruchu rowerów na jezdni jak mówiłem brak.

    Sama droga dla rowerów prezentuje się tak:
    http://www.rowerowy.bialystok.pl/temp/wyrok/slupy2.j
    pg
    http://www.rowerowy.bialystok.pl/temp/wyrok/przystan
    ek.jpg

    Motzniak - betonowy pajac rowerowy
    http://www.rowerowy.bialystok.pl/

  • 54. Data: 2008-01-31 19:49:46
    Od: "SHP" <s...@N...gazeta.pl>

    Sebcio <s...@n...com> napisał(a):

    > Odkąd obowiązuje art. 33 Kodeksu Drogowego. Polecana lektura dla
    > rowerzystów, szczególnie tych co bardziej fanatycznych.

    1: Rowerzystę, tak, jak i kierowców, obowiązuje ruch prawostronny.
    2: Znaki należy ustawiać z prawej strony drogi. Znaki po lewej stanowią tylko
    powtórzenie.
    2a: Rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i
    sygnałów drogowych jasno mówi, że w przypadku gdy droga dla rowerów znajduje
    się z lewej strony jezdni ogólnodostępnej i znak C-13 nie jest widoczny z
    jezdni, należy przy niej umieścić znak B-9.

  • 55. Data: 2008-01-31 23:12:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Odkąd obowiązuje art. 33 Kodeksu Drogowego. Polecana lektura dla
    > rowerzystów, szczególnie tych co bardziej fanatycznych.

    No nie całkiem i nie do końca tak jest. Jeśli faktycznie gdzieś wadliwie
    oznakowano drogę dla rowerów, to trudno ścigać rowerzystów za niewiedzę w
    tym zakresie.

  • 56. Data: 2008-02-05 14:33:49
    Od: " atott" <a...@N...gazeta.pl>

    mocniak <m...@w...tlen.pl> napisał(a):

> [...]
    > skrzyżowanie dalej.
    >
    > Zakazów ruchu rowerów na jezdni jak mówiłem brak.
    >
    > Sama droga dla rowerów prezentuje się tak:

    Czy nie ma jakichs okresonych parametrow , ktore droga dla rowerow musi
    spelniac aby mozna ja bylo tak nazwac?
    Swoja droga wole jezdzic jezdnia niz sciezka rowerowa , gdyz na pierwszej
    obowiazuja przynajmniej jakies zasady - po prostu wydaje sie byc
    bezpieczniejsza.

  • 57. Data: 2008-02-05 19:20:12
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik " atott" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Swoja droga wole jezdzic jezdnia niz sciezka rowerowa , gdyz na pierwszej
    > obowiazuja przynajmniej jakies zasady - po prostu wydaje sie byc

    Na tej drugiej też obowiązują jakieś zasady. Nazywają się one "prawo o ruchu
    drogowym".
    Zdradzę ci nawet, że te zasady obowiązują również na chodnikach.
    A stwierdzenie, że jazda rowerem po jezdni jest bezpieczniejsza, niż po
    ścieżce to curiosum.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 58. Data: 2008-02-06 00:06:50
    Od: mocniak <m...@w...tlen.pl>

    Użytkownik SQLwysyn napisał:
    > A stwierdzenie, że jazda rowerem po jezdni jest bezpieczniejsza, niż po
    > ścieżce to curiosum.

    Widać, że z jadą na rowerze masz niewiele wspólnego.

  • 59. Data: 2008-02-06 00:17:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 05 luty 2008 20:20
    (autor SQLwysyn
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <47a8b78c$0$6134$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > Na tej drugiej też obowiązują jakieś zasady. Nazywają się one "prawo o
    > ruchu drogowym".

    Tylko piesi to mają w dupie. Więc czasami lepiej jechać spokojnie drogą niż
    parkować co chwilę jakiemuś między pośladkami.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 60. Data: 2008-02-06 06:20:43
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    >W odpowiedzi na pismo z wtorek, 05 luty 2008 20:20
    > (autor SQLwysyn
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <47a8b78c$0$6134$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > Tylko piesi to mają w dupie.

    A to jest zupełnie inna sprawa.
    Pomaga wychowywanie bodźcami. Klepanie paniuś po pośladkach, gostków po
    łysinach. Szybko schodza wtedy na chodnik.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt