  • 1. Data: 2008-01-30 08:38:48
    Temat: Etaty kucharek w przedszkolu - liczba
    Od: "Marecki" <d...@w...tenbit.pl>

    Witam grupowiczów. Mam takie pytanie czy ktoś z Was wie (alby czy jest na to
    jakis stosowny przepis) ile kucharek ma pracowac i przygotowywac żeru w
    przedszkolu takim miejskim w stosunku do liczby dzieci?

  • 2. Data: 2008-01-30 09:24:27
    Temat: Re: Etaty kucharek w przedszkolu - liczba
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Marecki" <d...@w...tenbit.pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupowiczów. Mam takie pytanie czy ktoś z Was wie (alby czy jest na to
    > jakis stosowny przepis) ile kucharek ma pracowac i przygotowywac żeru w
    > przedszkolu takim miejskim w stosunku do liczby dzieci?

    Nie mniej niż 6 -bez względu na liczbę dzieci...

  • 3. Data: 2008-01-30 09:38:42
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    > Użytkownik "Marecki" <d...@w...tenbit.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Nie mniej niż 6 -bez względu na liczbę dzieci...

    a gdzie kucharek 6, tam ...

    Serio: to żart? To może lepiej katering zamawiać?

    Pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 4. Data: 2008-01-30 15:54:33
    Od: "Marecki" <d...@w...tenbit.pl>

    > Użytkownik "Marecki" <d...@w...tenbit.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Nie mniej niż 6 -bez względu na liczbę dzieci...

    Mozesz podac podstawe prawną ? Pytam bo obecnie w XXX przedszkolu w X
    mieście pracuje 3 kucharki na 150 dzieci. Co z tym faktem zrobic bo
    chciałbym zamieszać, pracuje tam moja matka, której brakuje rok do emerytury
    więc dyrektoraka olewa temat i wiadomo....

  • 5. Data: 2008-01-30 18:48:05
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Nie mniej niż 6 -bez względu na liczbę dzieci...

    a gdzie kucharek 6, tam ...

    cyckow 12 ?;)
    K.

  • 6. Data: 2008-01-31 10:03:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > chciałbym zamieszać, pracuje tam moja matka, której brakuje rok do emerytury
    > więc dyrektoraka olewa temat i wiadomo....

    jak jej brakuje rok do emerytuey to jest juz chyba w okresie ochronnym czy jak
    sie to tam nazywa, i to ona moze zaczac olewac temat co moze przyspozyc
    dyrektorce nie lada klopotow

  • 7. Data: 2008-01-31 10:04:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin P." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Serio: to żart? To może lepiej katering zamawiać?

    w przypadku prywatnyc napewno lepiej, nie dosc ze odpadaja ci etaty, to jeszcze
    odpadaja ci problemy z sanepidami i innymi podobnymi instytucjami, tylko z tego
    co wiem firma kateringowa musi miec odpowiednie papiery na przygotowywanie
    posilkow dla dzieci (ale nie jestem tego pewien do konca)