    From: "rodzic" <N...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mandat za jazdę na gapę
    Date: Sat, 18 Oct 2003 12:25:28 +0200

    Witam.
    Moje dziecko to gapa.
    Rok temu, pierwszego dnia miesiąca jechała autobusem miejskim i w trakcie
    kontroli wyciągnęła kartę miesięczną, ale ze znaczkiem z poprzedniego
    miesiąca, bo zapomniała przykleić nowy, kupiony wcześniej znaczek. Dostała
    mandat.
    Następnego dnia chcąc wyjaśnić, że dziecko faktycznie miało opłaconą podróż,
    tylko nie wykazało tego na miejscu, udałem się do miejsca opłacania mandatów
    z wyjaśnieniem sprawy. Pani odpowiedziała mi, że nie przysługuje żadna
    reklamacja i bez dyskusji należy zapłacić. Nie zapłaciłem, bo wydawało mi
    się to nieuczciwe. Myślałem, że sprawa po kilku wezwaniach do zapłaty w
    końcu przycichnie, a tu znowu przysyłają mi wezwane do zapłaty z kolejną,
    coraz większą sumą. Poradźcie co robić żeby to wyjaśnić i nie płacić.

    rodzic