  • Data: 2004-10-25 22:00:45
    Temat: Mandat Karny+straż ochrony kolei
    Od: "joszi" <j...@N...joszi.net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy mandat nie zawierajacy następujacych informacji :

    Imię i nazwisko, stanowisko służbowe upoważnionego funkcjonariusza, obszar
    na którym upoważnienie jest ważne.

    Czy taki mandat jest ważny w świetle prawa czy można takiego mandatu nie
    płacić ?

    Wywnioskowałem to z : http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0564.htm

    PS: Nie chcę uchylać się od kary bo za 50 zl nie warto biegać po sądach.
    Pytam z ciekawości ponieważ irytuje mnie stan PKP, a mandat wystawili mi na
    starym przejsciu przez tory, na którym tabliczka z zakazem jest, lecz taka
    pordzewiała że trudno to odczytać.

    Pozdrawiam.