  • 1. Data: 2006-06-18 10:19:39
    Temat: Mam problem z kupcem, który ubiega się o zwrot
    Od: Progrock <p...@p...fm>

    Witam.
    Sprzedałem ostatnio używany towar za kwotę 1000zł człowiekowi, który
    odpowiedział na moje ogłoszenie w internecie (wysyłka za pobraniem
    pocztowym).
    Następnie otrzymałem od niego szereg e-maili informujących mnie, że
    towar który
    mu sprzedałem nie jest oryginalny i nie był wart pieniędzy, których w niego
    włożył. Wcześniej ja również kupiłem ten towar za podobne pieniądze od
    innego
    sprzedawcy jako używany. Jeśli to co napisał mi kupiec mojego towaru jest
    prawdą, ja również zostałem oszukany. Dodam również, że w opisie przedmiotu
    zawarłem notkę iż nie posiadam do niego żadnych papierów potwierdzających
    oryginalność oraz gwarancji pisemnej. Dodałem również kilka zdjęć. Kupujący
    zgodził się na kupno za kwotę 1000zł przyjmując tym samym moje warunki.
    Jedynym
    dowodem zawartej transakcji jest dowód wpłaty za przesyłkę na mój rachunek
    bankowy. Czy w tej sytuacji kupiec tego towaru może ubiegać się o zwrot
    poniesionych kosztów?

    Z góry dziękuję za pomoc
    Łukasz

  • 2. Data: 2006-06-18 10:21:49
    Temat: Re: Mam problem z kupcem, który ubiega się o zwrot
    Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl>

    Widziały gały co brały.

  • 3. Data: 2006-06-18 13:04:09
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > innego
    > sprzedawcy jako używany. Jeśli to co napisał mi kupiec mojego towaru jest

    jest duze prawdopodobienstwo, ze wlasnie koles chce cie oszukac.
    sa dwie drogi, albo go olac calkowicie, albo zaproponuj, zeby odeslal ci
    towar, a ty zwrocisz mu kase.

  • 4. Data: 2006-06-18 14:51:21
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Progrock wrote:
> [...]
    > bankowy. Czy w tej sytuacji kupiec tego towaru może ubiegać się o zwrot

    Jeżeli dostał to co pisałeś i nie ma tam czegoś co znalazł, że "nie
    działa, nie ma, a powinno być" to kupił to co kupił i koniec.