  • 1. Data: 2006-06-17 17:52:48
    Temat: długi obecnego męża
    Od: "@(usun.cyfry.456)poczta.onet.pl" <""ulawb.123\"@(usun.cyfry.456)poczta.onet.pl">

    Witam, mój mąż wczoraj oświadczył mi, że zamierza ułożyć sobie życie ze
    wspólniczką, z którą ponad rok temu założył firmę. Na firmę pożyczył ode
    mie 2/3 kwoty, oczywiście na słowo. Teraz są na skraju bankructwa. O
    odzyskaniu swoich pieniędzy nie mam co marzyć, ale poradźcie, co mogę
    zrobić, żeby nie zaczęli ścigać mnie ich wierzyciele. Nie mamy żadnej
    intercyzy. Na co zwrócić uwagę przy rozwodzie? Czy mogę się chociaż w
    malym stopniu zabezpieczyć? Mam małe dziecko na utrzymaniu i raczej na
    spłatę długów ich firmy nie będzie mnie stać - pracuję w budżetówce, a i
    to niepewne.
    Pozdrawiam.