  • 1. Data: 2006-06-18 10:15:36
    Temat: stawiennictwo obowiązkowe
    Od: " rk18" <r...@W...gazeta.pl>

    otrzymałem wezwanie do sądu w charakterze strony w sprawie o nabycie spadku.
    problem jest następujący: sprawę założyła siostra mojego nieżyjącego ojca
    (stąd jestem też stroną). sprawa odbywa się na drugim końcu Polski. na
    wniosku jest napisane "stawiennictwo obowiązkowe pod rygorem pominięcia". co
    to oznacza? czy po prostu olewając to wezwanie (powiedzmy ze nie zalezy mi
    na tym spadku) jestem wykluczony z podziału tego spadku? czy nie narobię
    jakiś problemów mojej ciotce która założyła tę sprawę (jakieś odwołania,
    odroczenia itp.)?
    rk18