eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMam problem z kupcem, który ubiega się o zwrotRe: Mam problem z kupcem, który ubiega się o zwrot
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mam problem z kupcem, który ubiega się o zwrot
    Date: Sun, 18 Jun 2006 09:51:21 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <e73p9a$oh3$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e739g4$pa7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 24-107-13-123.dhcp.stls.mo.charter.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1150642283 25123 24.107.13.123 (18 Jun 2006 14:51:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Jun 2006 14:51:23 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <e739g4$pa7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.4 (Windows/20060516)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:395130
    [ ukryj nagłówki ]

    Progrock wrote:
    > Witam.
    > Sprzedałem ostatnio używany towar za kwotę 1000zł człowiekowi, który
    > odpowiedział na moje ogłoszenie w internecie (wysyłka za pobraniem
    > pocztowym).
    > Następnie otrzymałem od niego szereg e-maili informujących mnie, że
    > towar który
    > mu sprzedałem nie jest oryginalny i nie był wart pieniędzy, których w niego
    > włożył. Wcześniej ja również kupiłem ten towar za podobne pieniądze od
    > innego
    > sprzedawcy jako używany. Jeśli to co napisał mi kupiec mojego towaru jest
    > prawdą, ja również zostałem oszukany. Dodam również, że w opisie przedmiotu
    > zawarłem notkę iż nie posiadam do niego żadnych papierów potwierdzających
    > oryginalność oraz gwarancji pisemnej. Dodałem również kilka zdjęć. Kupujący
    > zgodził się na kupno za kwotę 1000zł przyjmując tym samym moje warunki.
    > Jedynym
    > dowodem zawartej transakcji jest dowód wpłaty za przesyłkę na mój rachunek
    > bankowy. Czy w tej sytuacji kupiec tego towaru może ubiegać się o zwrot
    > poniesionych kosztów?
    >

    Jeżeli dostał to co pisałeś i nie ma tam czegoś co znalazł, że "nie
    działa, nie ma, a powinno być" to kupił to co kupił i koniec.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1