eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMaltretowanie dzieci przez nauczycieli i MEN - odszkodowanie. › Maltretowanie dzieci przez nauczycieli i MEN - odszkodowanie.
  • Data: 2005-09-12 13:07:43
    Temat: Maltretowanie dzieci przez nauczycieli i MEN - odszkodowanie.
    Od: Adam Ludzki <computer@spamowi_nie.net> szukaj wiadomości tego autora

    Apropo tematu "Znieść obowiązek nauki" z pl.soc.edukacja.

    Uważam, iż byłem maltretowany psychicznie przez nauczycieli i
    pracowników MEN m.in. poprzez zmuszanie do czytania lektur obowiązkowych
    z makabrycznymi opisami (o obozach hitlerowskich) oraz zmuszanie do
    nauki zbędnych mi informacji (mało związanych z potrzebami podstawowymi
    takimi jak zdobywanie pożywienia, wytwarzanie ubrań i obuwia, budowa
    domu oraz prowadzenie gospodarstwa).
    Ponadto czytanie książek spowodowało częściową utratę wzroku.
    Inne rodzaje maltretowania przez MEN opiszę w najbliższym czasie.
    Domagam się odszkodowania od pracowników MEN (nauczycieli, urzędników,
    ustawodwawców), którzy poprzez wydanie obowiązku szkolnego zmarnowali mi
    część życia i zdrowia.

    Czy jest ktoś chętny do zajęcia się sprawą odszkodowania z MEN ?
    Może jakieś studentki (studenci) w ramach zajęć na studiach ?
    Czy ktoś potrafi ładnie ująć to w słowa i paragrafy ?
    ... czy muszę sam się tym zająć ? :(

    p.s.
    Wysłano na pl.soc.edukacja