  • 1. Data: 2005-09-12 13:07:43
    Temat: Maltretowanie dzieci przez nauczycieli i MEN - odszkodowanie.
    Od: Adam Ludzki <computer@spamowi_nie.net>

    Apropo tematu "Znieść obowiązek nauki" z pl.soc.edukacja.

    Uważam, iż byłem maltretowany psychicznie przez nauczycieli i
    pracowników MEN m.in. poprzez zmuszanie do czytania lektur obowiązkowych
    z makabrycznymi opisami (o obozach hitlerowskich) oraz zmuszanie do
    nauki zbędnych mi informacji (mało związanych z potrzebami podstawowymi
    takimi jak zdobywanie pożywienia, wytwarzanie ubrań i obuwia, budowa
    domu oraz prowadzenie gospodarstwa).
    Ponadto czytanie książek spowodowało częściową utratę wzroku.
    Inne rodzaje maltretowania przez MEN opiszę w najbliższym czasie.
    Domagam się odszkodowania od pracowników MEN (nauczycieli, urzędników,
    ustawodwawców), którzy poprzez wydanie obowiązku szkolnego zmarnowali mi
    część życia i zdrowia.

    Czy jest ktoś chętny do zajęcia się sprawą odszkodowania z MEN ?
    Może jakieś studentki (studenci) w ramach zajęć na studiach ?
    Czy ktoś potrafi ładnie ująć to w słowa i paragrafy ?
    ... czy muszę sam się tym zająć ? :(

    p.s.
    Wysłano na pl.soc.edukacja

  • 2. Data: 2005-09-12 13:22:12
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Sep 2005 15:12:09 +0200, Adam Ludzki napisał(a) w wiadomości:

    > Uważam, iż byłem maltretowany psychicznie przez nauczycieli i pracowników MEN
    > m.in. poprzez zmuszanie do czytania lektur obowiązkowych z makabrycznymi opisami
    > (o obozach hitlerowskich).

    Maltretowanie to chyba czyn karalny. Powinieneś iść na policję i złożyć
    zawiadomienie o przestępstwie. Nie wiem też, czy w grę nie wchodzi tu
    propagowanie faszyzmu - kolejne przestępstwo.

    > Domagam się odszkodowania od pracowników MEN (nauczycieli, urzędników,
    ustawodawców)

    Myślę, że w tym celu musisz złożyć pismo do sądu.

    --
    Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
    zaprasza:

  • 3. Data: 2005-09-12 14:00:08
    Od: Adam Ludzki <computer@spamowi_nie.net>

    Patrz też temat "odszkodowanie od MEN":
    http://groups.google.pl/groups?q=odszkodowanie+od+ME
    N&hl=pl

  • 4. Data: 2005-09-12 15:29:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Ludzki" <computer@spamowi_nie.net> napisał w wiadomości

    > p.s.
    > Wysłano na pl.soc.edukacja

    Na pl.sci.medycyna też?

  • 5. Data: 2005-09-12 16:26:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Maltretowanie to chyba czyn karalny. Powinieneś iść na policję i złożyć
    > zawiadomienie o przestępstwie. Nie wiem też, czy w grę nie wchodzi tu
    > propagowanie faszyzmu - kolejne przestępstwo.

    prograpoowanie faszyzmu ma na celu przekonanie do niego, wiec wgre na pewno
    nie wchodzi.

    P.

  • 6. Data: 2005-09-12 16:28:45
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Sep 2005 18:26:39 +0200, Przemek R... napisał(a) w wiadomości:

    > prograpoowanie faszyzmu ma na celu przekonanie do niego, wiec wgre na pewno
    > nie wchodzi.

    Jak mu się uda przekonać sąd co do pozostałych swoich racji, to i do tej na
    pewno też ;-)

  • 7. Data: 2005-09-12 18:31:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiadomości:

    > Jak mu się uda przekonać sąd co do pozostałych swoich racji, to i do tej

    :)

  • 8. Data: 2005-09-12 18:51:50
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Jak mu się uda przekonać sąd co do pozostałych swoich racji, to i do tej
    > na
    > pewno też ;-)

    Hmm.. Czemu nie widzę jego posta? Czyżby gość już u mnie w PLONKOWNICY
    siedział? :))

  • 9. Data: 2005-09-12 19:00:37
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Sep 2005 20:51:50 +0200, Michał napisał(a) w wiadomości:

    > Czyżby gość już u mnie w PLONKOWNICY siedział? :))

    Nie jest to wykluczone ;-)

  • 10. Data: 2005-09-12 20:08:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Ludzki" <computer@spamowi_nie.net> napisał w
    wiadomości news:dg3ujs$ggo$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Jest tylko jeden problem. Owo maltretowanie wynika z obowiązującego
    prawa. Nawet im zatwierdzili plan tego maltretowania zwany "programem
    nauczania". Tak więc cienko to widzę.