eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLokowanie produktu w stacji radiowej › Lokowanie produktu w stacji radiowej
  • Data: 2011-10-13 14:55:08
    Temat: Lokowanie produktu w stacji radiowej
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Ciekawi mnie sprawa lokowania produktu w internetowej stacji radiowej. Ostatnio
    zmieniły się przepisy i pojawiło kilka obowiązków ciążących na stacji radiowej. W
    związku z powyższym moje pytanie brzmi:
    gdzie "kończy się" lokowanie produktu? Nie znalazłem nigdzie ostrej definicji.

    Czy jeśli przeprowadzam wywiad z zespołem (bo taka jest forma audycji... podobnie jak
    w teleekspresie część muzyczna) to jest to już lokowanie produktu? Korzyść w końcu
    jest obustronna - słuchalność nam skacze, a zaproszony artysta jest w jakiś sposób
    wypromowany.

    Jeśli puszczam płytę jakiegoś artysty to jest mowa o lokowaniu produktu? Stali
    słuchacze radia dowiadują się o zespole, a fani zespołu zasilają szeregi radia.

    Jeśli zobaczę Domestosa zachwalanego przez Krzysia z Klanu to nie mam wątpliwości -
    to jest lokowanie produktu. Ale tu produktem jest artysta albo jego płyta, koncert...
    czasem wytwórnia, czy tłocznia (puszczam płyty winylowe).

    Z góry dziękuję za odpowiedzi,
    Jan Bartnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1