  • Data: 2011-10-13 16:31:33
    Temat: Re: Lokowanie produktu w stacji radiowej
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-13 18:28, SDD pisze:

    > Użytkownik "Jerzy Dombczak" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

    > No to jest wlasnie po polsku :)
    > W oryginale "product placement".
    >
    > Funkcjonuje tez pojecie "kryptoreklama" - ale
    >
    > po pierwsze to tez nie jest wyraz z polskimi korzeniami,
    >
    > a po drugie ma odcien pejoratywny - np/ dla mnie przy kryptoreklamie
    > ktos jest robiony w wała (np. stacja radiowa czy TV - bo prezenter wzial
    > do swojej kieszeni kase od kryptoreklamodawcy i nieoficjalnie za pomoca
    > roznuch sztuczek cos tam reklamuje - improwizujac).
    >
    > Product placement to celowe planowane dzialanie - za ktore normalnie
> [...]

    Nie ma takiego okreslenia w jezyku polskim jak lokowanie produktu albo
    wlasnie powstalo i lobby zydowskie chce wstawic to okreslenie jako
    funkcjonujace zamiast kryptoreklamy albo ukrytej reklamy.

    Jesli juz to umiejscowienie produktu ale to jest kalka nie tlumaczenie.

    Czas sie zabrac tym TVN om do dupy za ich jezyk i tlumaczy z izraela.