eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLokowanie produktu w stacji radiowej › Re: Lokowanie produktu w stacji radiowej
  • Data: 2011-10-13 16:00:28
    Temat: Re: Lokowanie produktu w stacji radiowej
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-10-13 16:55, Jan Bartnik pisze:
    > Witam.
    >
    > Ciekawi mnie sprawa lokowania produktu w internetowej stacji radiowej. Ostatnio
    zmieniły się przepisy i pojawiło kilka obowiązków ciążących na stacji radiowej. W
    związku z powyższym moje pytanie brzmi:
    > gdzie "kończy się" lokowanie produktu? Nie znalazłem nigdzie ostrej definicji.
    >
    > Czy jeśli przeprowadzam wywiad z zespołem (bo taka jest forma audycji... podobnie
    jak w teleekspresie część muzyczna) to jest to już lokowanie produktu? Korzyść w
    końcu jest obustronna - słuchalność nam skacze, a zaproszony artysta jest w jakiś
    sposób wypromowany.
    >
    > Jeśli puszczam płytę jakiegoś artysty to jest mowa o lokowaniu produktu? Stali
    słuchacze radia dowiadują się o zespole, a fani zespołu zasilają szeregi radia.
    >
    > Jeśli zobaczę Domestosa zachwalanego przez Krzysia z Klanu to nie mam wątpliwości -
    to jest lokowanie produktu. Ale tu produktem jest artysta albo jego płyta, koncert...
    czasem wytwórnia, czy tłocznia (puszczam płyty winylowe).
    >
    > Z góry dziękuję za odpowiedzi,
    > Jan Bartnik



    A co to qrwa jest to lokowanie produktu ?

    Nie mozna po polsku tylko znow zydowskie lobby wciswka jakies gowno do
    polskiego jezyka ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1