  • 1. Data: 2006-10-10 11:32:44
    Temat: Lokal uzytkowy -->> lokal mieszklany
    Od: "Johny Walker" <1...@i...pl>

    Witam, znalazłem ogłoszenie o sprzedaży mieszkania. Super cena, super
    lokalizacja. Żeby to nie było bajką musi oczywiście być haczyk...;)

    A haczyk wygląda następująco:

    "..Lokal użytkowy adaptowany na mieszkanie. W księdze wieczystej figuruje
    jako lokal użytkowy z czym się wiąże brak możliwości meldunkowych..."

    Czy jest możliwość, jeśli tak to z czym się to wiąże aby taki lokal użytkowy
    przekształcić na lokal mieszkalny ???

    Z góry dziękuje za odpowiedzi.

    K.Z.

  • 2. Data: 2006-10-10 12:08:22
    Temat: Re: Lokal uzytkowy -->> lokal mieszklany
    Od: "Johny Walker" <1...@i...pl>

    Czy jest możliwość, jeśli tak to z czym się to wiąże aby taki lokal
    użytkowy
    > przekształcić na lokal mieszkalny ???
    >
    > Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    >
    > K.Z.

    jeszcze jedno zagadnienie. Jeśli nie da się przekształcić takiego lokalu
    użytkowego na mieszkalny, poza brakiem możliwości zameldowania z czym się
    wiąże kupno takiego mieszkania (lokalu) stricte pod kątem mieszkania w nim.
    Czy mogą być jakieś kłopoty natury administracyjnej ( np. TP SA pewnie nie
    będzie chciała mi tam założyć telefonu no chyba że na firmę, której nie
    posiadam )

    K.Z.

  • 3. Data: 2006-10-11 08:36:52
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Johny Walker wrote:

> [...]
    > mieszkania w nim. Czy mogą być jakieś kłopoty natury administracyjnej
    > ( np. TP SA pewnie nie będzie chciała mi tam założyć telefonu no chyba

    Akurat tepsa p[roblemół robic nie powinna.
    Będziesz płacić dużo wyższy podatek od lokalu użytkowego niż od
    mieszkania.

  • 4. Data: 2006-10-14 09:40:37
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Johny Walker wrote:
    > "[...]W księdze wieczystej figuruje
    > jako lokal użytkowy z czym się wiąże brak możliwości meldunkowych..."

    Bzdura.