  • 1. Data: 2006-10-10 06:58:44
    Temat: zakaz prowadzenia pojazdó POMOCY co robić
    Od: l...@v...pl

    Nie zamęczam stanem faktycznym, efekt jest taki, iż ukarany zostałem karą 1
    roku i 6 msc pozb wolności (w zawieszeniu) k.grzywny 400 pln, kosztami
    zastępstwa adwokackiego i zakazem prowadzenia pojazdów mechanicznych.

    Jestem kierowcą i pracuję jako kierowca, mój dochód to 900 pln miesięcznie, czy
    jest szansa i jak to zrobić aby zabrano mi tylko kat B i pozostawiono na
    ciężarówki, bez tego jestem bez pracy i nie będzie szans na spłacenie ww.
    k.grzywny a co za tym idzie odwieszą mi wyrok, pomóżcie, czy można napisaćpismo
    do sądu o zniesienie zakazu prowadzenia pojazdó, czy mogę to zrobić teraz ?

  • 2. Data: 2006-10-10 12:55:24
    Temat: Re: zakaz prowadzenia pojazdó POMOCY co robić
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    l...@v...pl wrote:
    > Nie zamęczam stanem faktycznym, efekt jest taki, iż ukarany zostałem karą 1
    > roku i 6 msc pozb wolności (w zawieszeniu) k.grzywny 400 pln, kosztami
    > zastępstwa adwokackiego i zakazem prowadzenia pojazdów mechanicznych.

    Sprawdź w wyroku, czy na pewno tylko mechanicznych, a nie np. jeszcze
    rowerów.

    > Jestem kierowcą i pracuję jako kierowca, mój dochód to 900 pln miesięcznie, czy
    > jest szansa i jak to zrobić aby zabrano mi tylko kat B i pozostawiono na

    Sąd prawa jazdy nie zabiera tylko wydaje wyrok m.in. zakazujący
    kierowania pojazdami. Dokument może trafi

> [...]
    > do sądu o zniesienie zakazu prowadzenia pojazdó, czy mogę to zrobić teraz ?

    Jak wyrok jest już prawomocny to możesz tylko zacząć szukać innej roboty.

    O takie rzeczy to się błaga prokuratora przed rozprawą (np. dobrowolne
    poddanie się karze), sad w trakcie rozprawy albo sąd następnej instancji.

    PS: niech zgadnę - kierowanie pojazdem "pod gazem"? Trzeba było myśleć
    wcześniej...

  • 3. Data: 2006-10-10 13:20:26
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    <l...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > napisaćpismo
    > do sądu o zniesienie zakazu prowadzenia pojazdó, czy mogę to zrobić teraz ?

    To wychodzi, że najlepiej iść na 1,5 roku do więzienia.
    Utrzymanie będziesz miał za darmo, a teraz i tak pracować nie masz jak.

    Stach

  • 4. Data: 2006-10-10 16:56:38
    Od: l...@v...pl

    Widzę, że muszę jednak opisać stan faktyczny.

    Zaintrygowała mnie wypowiedź, iż taką karę jaką otrzymałem przypisaą należy
    kierowcy kierującego "na gazie". Otóż w moim przypadku BYŁEM TRZEŹWY. Sąd
    ustalił, iż nie zachowałem wymaganej ostrożności tj. nie zwolniłem przed pasami
    (jechałem 40 km/h), ustalił Sąd także, że to moją winą jest, iż nie widziałem
    pieszych na przejściu, choć w mojej ocenie weszli na nie nagle. Cóż nie będę
    owijać, mogłem zwolnić, mogłem nie jechać tą drogą, trudno ... napisałem pismo o
    rozłożenie grzywny na raty i o zmianę środka karnego (choć chyba nie przyniesie
    to skutku).

    P.S.
    A czy możliwe jest, że np. po 6 miesiącach tj. upływie połowy okresu ze środka
    karnego, mogę starać się o jego uchylenie ?