  • 1. Data: 2006-10-10 11:50:25
    Temat: ile moze trwac wpis do ksiegui wieczystej ?
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Witam,
    czy czas wpisu hipoteki do ksiegi wieczystej jest regulowany jakims
    przepisem ?

    Krzysztof

  • 2. Data: 2006-10-10 14:44:32
    Temat: Re: ile moze trwac wpis do ksiegui wieczystej ?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Krzysztof napisał(a):
    > czy czas wpisu hipoteki do ksiegi wieczystej jest regulowany jakims
    > przepisem ?

    precyzyjnie - nie

    KG

  • 3. Data: 2006-10-10 17:52:04
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > precyzyjnie - nie

    To baardzo niedobrze. Czekam juz ponad pol roku - papiery OK, ale podobno
    maja baardzo duzo spraw i wpis lezy. Czy pol roku to jednak nie jest za
    dlugo ?

    K.

  • 4. Data: 2006-10-10 18:26:51
    Od: "joan" <g...@o...eu>

    > To baardzo niedobrze. Czekam juz ponad pol roku - papiery OK, ale podobno
    > maja baardzo duzo spraw i wpis lezy. Czy pol roku to jednak nie jest za
    > dlugo ?

    Moim zdaniem pol roku to stanowczo za dlugo. Ja czekalam cos kolo 2
    tygodni - Krakow.
    Pozdrawiam,
    joan

  • 5. Data: 2006-10-10 18:52:27
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>

    > To baardzo niedobrze. Czekam juz ponad pol roku - papiery OK, ale podobno
    > maja baardzo duzo spraw i wpis lezy. Czy pol roku to jednak nie jest za
    > dlugo ?

    Tylko pół roku? Ja znam sądy gdzie standardem jest kilka miesięcy do nawet
    lat.

  • 6. Data: 2006-10-10 19:04:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof wrote:

    > To baardzo niedobrze. Czekam juz ponad pol roku - papiery OK, ale podobno

    Tylko? To króciutko...

    > maja baardzo duzo spraw i wpis lezy. Czy pol roku to jednak nie jest za
    > dlugo ?

    W normalnym kraju - skandalicznie długo.

    W Polsce - po roku będzie jeszcze w miarę wcześnie ;-/
    (właśnie to przerabiam)

  • 7. Data: 2006-10-10 19:46:20
    Od: "Hubert" <neo@plik(nie ma tego).info>

    ja czekałęm 6 lat - mimeło 3 miesiace temu :) a dziś sprzedam to
    mieszkanie - kupujący pewnie poczeka nastepne 6 lat :)
    małe 35 tys miasteczko na dolnym śląsku

  • 8. Data: 2006-10-10 20:04:33
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Moim zdaniem pol roku to stanowczo za dlugo. Ja czekalam cos kolo 2
    > tygodni - Krakow.
    Wlasnie w Krakowie, coz trzeba bedzie porozmawiac z naczelnikiem wydzialu o
    przyspieszenie wpisu.
    Niestety nastepna dniowka przepada...

    K.

  • 9. Data: 2006-10-10 20:04:58
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Nie zalamujcie mnie ;)

    Dziekuje za informacje.

    K.

  • 10. Data: 2006-10-10 21:38:56
    Od: "joan" <g...@o...eu>

    > Wlasnie w Krakowie, coz trzeba bedzie porozmawiac z naczelnikiem wydzialu
    > o przyspieszenie wpisu.
    > Niestety nastepna dniowka przepada...

    Moze to zalezy rowniez od dzielnicy. Moze najlepiej zrobisz, jak zadzwonisz
    do Sadu i zapytasz?

    joan