  • 1. Data: 2007-02-18 13:17:22
    Temat: Licencje i tajemnica...
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Widziałem kilka tematów związanych z kontrolą legalnosci oprogramowania i
    ciekaw jestem jak podejdziecie do hipotetycznej kontroli komputera, którego
    właściciel posiada na dysku informacje niejawne lub tajne co do których
    podpisał dokumenty zobowiązujące go do zachowania tajemnicy - np. ja
    posiadam e dokumentację i kody źródłowe programów otrzymane lub utworzone
    od/dla firm polskich i niepolskich po podpisaniu dokumentów zobowiązujących
    mnie do zachowania tej informacji TYLKO dla siebie.
    Niektóre z informacji pozwołiłyby osobom nieuprawnionym uzyskanie korzyści
    finansowych do których nie posiadają prawa.
    Jak w przypadku kontroli powinna się zachować taka osoba?

  • 2. Data: 2007-02-18 19:10:20
    Temat: Re: Licencje i tajemnica...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "chiroproktolog" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

    Komputer, dysk czy inny nośnik, po oświadczeniu osoby, ze zawiera informacje
    niejawne zostanie przekazany w zapieczętowanej kopercie, pudełku czy worku
    prokuratorowi. Bez
    odczytania przez organ wykonujący przeszukanie.

  • 3. Data: 2007-02-18 19:20:36
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > worku prokuratorowi. Bez
    > odczytania przez organ wykonujący przeszukanie.

    a co deyduje o tym ze jest to informacja niejawna? Jezlei ja tworze
    oprogramowanie i boje sie o kradziez zrodel to co wtedy ?

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 4. Data: 2007-02-18 19:32:49
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Robert Tomasik wrote:
    > Komputer, dysk czy inny nośnik, po oświadczeniu osoby, ze zawiera
    > informacje niejawne zostanie przekazany w zapieczętowanej kopercie,
    > pudełku czy worku prokuratorowi. Bez
    > odczytania przez organ wykonujący przeszukanie.

    Czyli są znikome szanse na to, że zawartość dysku nie zostanie
    upubliczniona ?

  • 5. Data: 2007-02-18 19:34:46
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:era8tq$cji$2@inews.gazeta.pl...

    > a co deyduje o tym ze jest to informacja niejawna? Jezlei ja tworze

    Klauzula nadana zgodnie z ustawą o ochronie inf..............
    --
    Maluch

  • 6. Data: 2007-02-18 19:52:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Klauzula nadana zgodnie z ustawą o ochronie inf..............

    Nie do końca. Mamy jeszcze cały szereg innych chronionych tajemnic. Np. bankowa,
    lekarska, adwokacka, radcy prawnego itd.

  • 7. Data: 2007-02-18 20:07:01
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Maluch napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:era8tq$cji$2@inews.gazeta.pl...

    > Klauzula nadana zgodnie z ustawą o ochronie inf..............

    mozesz cos wiecej o tym napisac, mysle ze jestem w grupie tak zwanego
    podwyzszonego ryzyka a boje sie sk. w postaci przypisania sobie mej
    pracy poprzez kradziez zrodel gdy bedzie sie probowac ze mnie zrobic
    zlodzieja szukajac haka na moim dysku.

    P.

  • 8. Data: 2007-02-18 20:34:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czyli są znikome szanse na to, że zawartość dysku nie zostanie upubliczniona ?

    No, prokurator nie powinien tego upowszechniać.

  • 9. Data: 2007-02-18 20:58:46
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Robert Tomasik wrote:
    > No, prokurator nie powinien tego upowszechniać.

    Niby nie ale nie szukając daleko Maciarewicz również "nie powinien"
    generować "przecieków"...

  • 10. Data: 2007-02-18 21:20:36
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    chiroproktolog napisał(a):

    > Niby nie ale nie szukając daleko Maciarewicz również "nie powinien"
    > generować "przecieków"...

    wczoraj z zadowoleniem w tvp 1 oswiadczyl ze zmiany i tak sa
    nieodwracalne :) wiec nawet jak mu cos zrobia to i tak nie cofnie sie
    faktu ujawneinia ..