  • Data: 2007-09-23 12:56:20
    Temat: Kupno usługi i niewywiązanie się z umowy
    Od: "Szolek" <m...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    W firmie cyberbajt.pl kupilem sprzet komputerowy i automatycznie
    stalem się pełnoprawnym uzytkownikiem ich grupy dyskusyjnej
    (dostep do forum wylacznie dla osob ktore cos u nich kupily)

    Regulamin grupy zabrania spamu itp praktyk, czego się trzymałem.
    Tymczasem moderator grupy wyłączył mi dostę do tego forum.

    Jako ze grupa jest mi bardzo potrzebna (kopalnia wiedzy) czy jest
    jakis prawny sposob by wymusić na wlascicelu swoje prawa?
    Spełniłem wszystkie wymogi regulaminu łącznie z zakupami.
    (zakup w tm momencie wyglądał jak bilet do forum)

    Dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam
    Szolek