  • 1. Data: 2007-09-23 12:56:20
    Temat: Kupno usługi i niewywiązanie się z umowy
    Od: "Szolek" <m...@w...peel>

    Witam serdecznie.

    W firmie cyberbajt.pl kupilem sprzet komputerowy i automatycznie
    stalem się pełnoprawnym uzytkownikiem ich grupy dyskusyjnej
    (dostep do forum wylacznie dla osob ktore cos u nich kupily)

    Regulamin grupy zabrania spamu itp praktyk, czego się trzymałem.
    Tymczasem moderator grupy wyłączył mi dostę do tego forum.

    Jako ze grupa jest mi bardzo potrzebna (kopalnia wiedzy) czy jest
    jakis prawny sposob by wymusić na wlascicelu swoje prawa?
    Spełniłem wszystkie wymogi regulaminu łącznie z zakupami.
    (zakup w tm momencie wyglądał jak bilet do forum)

    Dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam
    Szolek

  • 2. Data: 2007-09-23 13:08:02
    Temat: Re: Kupno usługi i niewywiązanie się z umowy
    Od: Kuba <c...@o...pl>

    Szolek pisze:
> [...]
    > Spełniłem wszystkie wymogi regulaminu łącznie z zakupami.
    > (zakup w tm momencie wyglądał jak bilet do forum)

    Skoro najpierw miałeś dostęp do grupy a potem cię z niej wywalili to
    widocznie mieli jakiś powód.

  • 3. Data: 2007-09-23 19:02:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kuba wrote:

    > Skoro najpierw miałeś dostęp do grupy a potem cię z niej wywalili to
    > widocznie mieli jakiś powód.

    Jasne. A jak człowiek staje przed sądem jako oskarżony, to na pewno jest
    winny - w końcu kto by niewinnego po sądach ciągał? ;->

  • 4. Data: 2007-09-23 23:31:20
    Od: "Rafał D." <j...@g...com>

    Kuba napisał(a):
> [...]
    [ciach]
    > Skoro najpierw miałeś dostęp do grupy a potem cię z niej wywalili to
    > widocznie mieli jakiś powód.

    Dostęp do grupy (czytanie) można uzyskać, zatem i Ty możesz przeczytać w
    wątku "[OT] Skrzynki" z 20.09.07 oraz "Podziekowanie" z tego samego
    dnia, z jakiego powodu został usunięty.
    Ostatecznie, "od Szolka" 23.09.07.

    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 5. Data: 2007-09-24 10:44:56
    Od: Kuba <c...@o...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jasne. A jak człowiek staje przed sądem jako oskarżony, to na pewno jest
    > winny - w końcu kto by niewinnego po sądach ciągał? ;->

    Co się tak rzucasz?? Nie wyrzucili cię przecież za nic. Jakiś powód
    musieli ci podać, chyba że się mylę.

    A propos jak człowiek staje przed sądem to mu stawiają zarzuty, czyli
    mówią dlaczego się w sądzie znalazł
    .