  • Data: 2005-10-03 20:23:19
    Temat: Kupno mieszkania
    Od: "Lukas" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Jestem totalnym laikiem w sprawach prawnych dlatego prosze o pomoc!
    Mam zamiar kupic mieszkanie ktore w chwili obecnej jest lokatorskie a jego
    własciciel nie posiada srodkow na jego wykupienie na własnosc. Uzgodnilismy
    wstepnie, ze sprzeda mi to mieszkanie jak ja wyłoze na jego wykupienie. I
    tutaj pytanie, w jaki sposob sie zabezpieczyc prawnie aby po wyłozeniu
    przeze mnie pieniedzy na wykup mieszkania nie okazało sie, ze zostałem
    nabity w butelkę i zostałem tylko sponsorem!
    Lukas
    gg: 70722
    skype: lukasdem
    www.poznan.riders.pl