    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kupno auta na allegro
    Date: Wed, 08 Oct 2008 09:25:34 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    Wygrałem w licytacji auto za sume około 3000 zł , po kontakcie ze sprzedawcą a
    własciwiejego żoną z bo on unika kontaktu po aukcji stwierdza że auta juz nie
    mają i sprzedali na miejscu ( taniej niz na aukcji co jest oczywistą
    bzdurą) .Stanwczo odmawia wydania auta chciałem polubownie załatwic sprawe ze
    sprzedającym ale jak widze
    wymyslił sobie teraz że nie bedą odbierali telefonów odemnie to odpuszcze
    sobie .Pofatygowalem sie nawet osobiscie pod dom sprzedającego ale
    prewencyjnie pewnie nie otwiera nieznajomym po tej sprawie bo spodziewa się
    wizyty i oczywiscie" nikogo nie było w domu".
    Jaki czas ma sprzedający na wydanie auta ? według KC ?
    Na jaki paragraf moge się powołać żądając wydania auta ? mam zamiar wysłac
    do niego pismo z żądaniem wydania auta a jak faktycznie sprzedał to
    zaproponuje ugode , zażądam zwrotu poniesinych już kosztów tzn czesci które już
    kupiłem do auta około 350 zł bo miało małą usterke o czym wiedziałem ( czesci
    oczywiscie przekaze po wpłacie ).Dodatkowo 100 zł za mój zmarnowany czas,
    paliwo , telefony .W pismie oczywiscie poinformuje ze w przypadku braku
    pozytywnej reakcji ze jego strony zakładam sprawe z powództwa cywilnego co
    oczywiscie pociągnie za sobą dodatkowe koszty.