  • Data: 2008-10-08 12:43:05
    Temat: Re: Kupno auta na allegro
    Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NoName" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:gci7qi$6o1$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Wlascicielem stanie sie jak sprzedajacy przyjmie gotowke za auto i
    > podpisza umowe kupna sprzedazy ktora trzeba okazac w urzedzie.

    Nie. Teoretycznie rzecz biorąc do sprzedaży samochodu nie jest potrzebna
    umowa pisemna.
    Wprawdzie w Polsce nie obowiązuje prawo precedensu, ale był już jeden
    przypadek, gdzie sąd nakazał wydanie samochodu wylicytowanego na Allegro.
    Moim zdaniem wątkotwórca ma spore szanse by na drodze sądowej wyegzekwować
    odszkodowanie od niesolidnego sprzedawcy. Być może nawet umowa zawarta przy
    sprzedaży "na miejscu" nie mam mocy prawnej. Bo Sprzedawca sprzedał rzecz,
    która już do niego nie należała.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i