eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem zepsuty telefon w PLAY › Kupilem zepsuty telefon w PLAY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: Swierszcz <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Date: Mon, 13 Jun 2011 15:41:46 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 13
    Message-ID: <it542n$72i$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-62-87-147-135.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1307972503 7250 62.87.147.135 (13 Jun 2011 13:41:43 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Jun 2011 13:41:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:680342
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    w sobote przedluzylem umowe w salonie PLAY. Wybralem nowy telefon, ktory
    nastepnego dnia okazal sie byc niesprawny. Strasznie sie grzeje w
    okolicy stykow baterii i rozladowuje sie w kilka godzin - pewnie jakies
    zwarcie. Co moge zrobic? Nie widzi mi sie oddawanie telefonu na
    gwarancji, w koncu jest nowy. Czy mam podstawy do rzadania wymiany
    telefonu na nowy, badz zwrotu i wymiany na inny model? Rekojmia,
    niezgodnosc towaru z umowa? Telefon potrzebny jest mi do pracy, stad nie
    wchodzi w gre telefon zastepczy bez internetu (taki mi zaproponowali)
    Abonament przedlozalem na firme, nie na osobe prywatna,

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1