  • Data: 2003-01-13 07:54:55
    Temat: Kto napisze mi pozew o rozwod? ( W-wa )
    Od: adamd <a...@n...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukam osoby ktora ( odplatnie ) napisze mi prawidlowo pozew o rozwod w
    Warszawie . Ma to byc rozwod bez orzekania winy . Sprawa jest prosta -
    doszlismy z zona do porozumienia . Ale musi byc napisany z sensem zeby
    niepotrzebnie nie przedluzac sprawy i zeby sad za bardzo nie zaglebial
    sie w nasze prywatne ustalenia ( opieka nad dzieckiem , alimenty i
    podzial majatkowy ) . Jeszcze jakby go zlozyl w moim imienu to byloby
    super. Wiem ze jestem moze wygodnicki ale duzo pracuje i nie mam czasu
    zajac sie tym osobiscie i wole dac zarobic kilka groszy jakiemus
    aplikantowi - studentowi .

    Prosze o kontakt na priva

    a...@i...net.pl