  • 1. Data: 2003-01-13 07:54:55
    Temat: Kto napisze mi pozew o rozwod? ( W-wa )
    Od: adamd <a...@n...net.pl>

    Szukam osoby ktora ( odplatnie ) napisze mi prawidlowo pozew o rozwod w
    Warszawie . Ma to byc rozwod bez orzekania winy . Sprawa jest prosta -
    doszlismy z zona do porozumienia . Ale musi byc napisany z sensem zeby
    niepotrzebnie nie przedluzac sprawy i zeby sad za bardzo nie zaglebial
    sie w nasze prywatne ustalenia ( opieka nad dzieckiem , alimenty i
    podzial majatkowy ) . Jeszcze jakby go zlozyl w moim imienu to byloby
    super. Wiem ze jestem moze wygodnicki ale duzo pracuje i nie mam czasu
    zajac sie tym osobiscie i wole dac zarobic kilka groszy jakiemus
    aplikantowi - studentowi .

    Prosze o kontakt na priva

    a...@i...net.pl

  • 2. Data: 2003-01-13 08:00:25
    Temat: Re: Kto napisze mi pozew o rozwod? ( W-wa )
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    Jeszcze jakby go zlozyl w moim imienu to byloby
    : super.

    : i wole dac zarobic kilka groszy jakiemus
    : aplikantowi - studentowi .

    tu masz sprzeczność :)

  • 3. Data: 2003-01-13 12:53:40
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > : i wole dac zarobic kilka groszy jakiemus
    > : aplikantowi - studentowi .
    >
    > tu masz sprzeczność :)

    przeciez gosc nie musi sie znac na tym, bez przesady.

  • 4. Data: 2003-01-13 13:01:50
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 5. Data: 2003-01-13 13:44:09
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    o tym, że student/aplikant może
    > złożyc pozew.

    Facet podpisze pozew, a student go zaniesie do biura podawczego.

    Konrad

  • 6. Data: 2003-01-13 15:17:03
    Od: a...@p...onet.pl

    > Facet podpisze pozew, a student go zaniesie do biura podawczego.
    >
    > Konrad

    Tak się cichutko wtrące: jest jeszzce metoda "na patrona" :)
    Nominalnie sprawa prowadzona jest przze adwokata - jednak ten udziela
    substutucji aplikantowi i w rzeczywistości to on zajmuje się prowadzeniem
    sprawy.

    Tak mi się jednak wydaje - że trochę czasu to będzie trzeba na sprawę
    poświęcić - żeby chociażby opowiedzić temu, kto ma napisać, co i jak ,
    dostarczyć mu dokumenty itd.
    A pozew o rozwód bez orzekania o winie żadnych wyżyn inetelektualnych nie
    wymaga - więc nie wiem, czy nie byłoby sensowne ściągnąc z internetu pare
    wzorów i samemu napisać - zwłaszca, że dzięki temu będzesz chociażby miał jakiś
    kontakt z terminologią prawniczą (te "rozkłady pożycia", "więzi") i
    przynajmniej załapiesz, o co Sąd Cię pyta.

    Karina