  • 21. Data: 2009-01-26 21:28:19
    Temat: Re: Kradzież zdjęć
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No coz - po pierwsze jesli chodzi o skoki w bok, jestem zwolennikiem ukladow
    > z kobietami. Mnie wolno to i to, Tobie to i to, o wszystkim sobie mowimy -
    > to raz.
    > Dwa - gdyby tak sie stalo, to po pierwsze, ni ezostaloby naruszone zadne
    > prawo autorskie - a ja ni emoglbym sobie wydarowac, ze bylem takim kretynem,
    > by trzymac tego typu zdjecia na komputerze, do ktorego wezwalem fachowca.

    Mylisz emocje z prawem. Emocjonalnie to Ty sobie możesz niczego nie
    wybaczyć, pokroić się i popłakać. A nawet złożyć doniesienie na siebie.

    Prawo ma to w d.... bo według prawa, to nie Ty jesteś winien, ale ten
    kto to ukradł.

    GB

  • 22. Data: 2009-01-26 21:29:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Załóżmy że to zdjęcia Ciebie z Twoją kochanką, które dałeś mi zrobić bo
    > jesteśmy kumplami. Trzymam je u siebie i nagle taki gostek od IT sobie to
    > zgrywa - no to jak :)) - uważasz wciąż że to ok, czy może już nie?

    No coz, gdyby mi kumpel trzymal takie fotki na kompie, do ktorego dostep
    maja osoby postronne, to pewnie obilbym mu morde i juz przestalby byc moim
    kumplem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 23. Data: 2009-01-26 21:30:40
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > maja osoby postronne, to pewnie obilbym mu morde i juz przestalby byc moim

    Ty znów emocje :). Ty chyba nie jesteś prawnikiem, co? Wyglądasz mi na
    infromatyka, któray ma klapki i widzi tylko "idiotę usera" oraz "mądrego
    admina" :)))

    GB

  • 24. Data: 2009-01-26 21:31:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Prawo ma to w d.... bo według prawa, to nie Ty jesteś winien, ale ten kto
    > to ukradł.

    No coz - idz do adwokata- wytocz gosciowi sprawe. Jak bedziesz mial juz
    prawomocny wyrok skazujacy - lub cywilny jakos wyrok korzystny, to go tutaj
    opublikujesz i bedziesz mial potwierdzenie Twej tezy. Jak na razie bowiem
    jestes jedynym uczestnikiem dyskusji przekonanym o winie goscia.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 25. Data: 2009-01-26 21:32:24
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > opublikujesz i bedziesz mial potwierdzenie Twej tezy. Jak na razie bowiem
    > jestes jedynym uczestnikiem dyskusji przekonanym o winie goscia.

    Bo w tej dyskusji mam wrażenie, biorą udział osoby które nie są
    prawnikami, a infromatykami i zajmują się dostarczaniem netu albo
    usługami IT ;-)

    Poczekam na prawnika - jeśli się odezwie.

    GB

  • 26. Data: 2009-01-26 21:32:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ty znów emocje :). Ty chyba nie jesteś prawnikiem, co? Wyglądasz mi na
    > infromatyka, któray ma klapki i widzi tylko "idiotę usera" oraz "mądrego
    > admina" :)))

    Zgadza sie - prawnikow, Pani kolego, to masz w kancelarii. Zaplacisz ze dwa
    tysiaki i beda Ci mowili dokladnie to, co chcesz uslyszec.
    Polecam :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 27. Data: 2009-01-26 21:33:42
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No coz - idz do adwokata- wytocz gosciowi sprawe. Jak bedziesz mial juz
    > prawomocny wyrok skazujacy

    Swoją drogą byłem, wstępnie. Gość jak najbardziej uważa, że IT wpadł we
    własne sidła. Jednak dokładnej rozmowy nie było - a ja sobie szukam info
    w necie dodatkowo :)

    GB

  • 28. Data: 2009-01-26 21:35:27
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    SDD pisze:
> [...]
    >
    > Zgadza sie - prawnikow, Pani kolego, to masz w kancelarii. Zaplacisz ze dwa
    > tysiaki i beda Ci mowili dokladnie to, co chcesz uslyszec.

    Mam znajomych, dobrych prawników - niestety na urlopach (jak to prawnicy
    ;) - nim przyjadą rozpytuję w necie, i wśród dalszych znajomych którzy
    trochę tego prawa lizneli. Tak więc nie zapłacę, dostanę rzetelne info,
    ale to nastąpi za parę tygodni, a tymczasem sobie szukam tutaj...

    GB

  • 29. Data: 2009-01-26 21:36:21
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Grzegorz Brycki <g...@o...pl> pisze:

    > To tak jakbyś mówił, że trzymanie pieniędzy na stole w domu jest
    > idiotyzmem i z uwagi na to każdy kto je ukradnie, bo są
    > niezabezpieczone, powinien dostać nagrodę a ten co zostawił kasę na
    > stole jest wariatem.... no poważniej...

    Jak zostawi stówe to może nie jest wariatem, jak zostawi milion to jest
    bezdyskusyjnym wariatem.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Najbardziej postępowe oznacza przecież organizacje młodzieżowe związane z

  • 30. Data: 2009-01-26 21:36:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Swoją drogą byłem, wstępnie. Gość jak najbardziej uważa, że IT wpadł we
    > własne sidła. Jednak dokładnej rozmowy nie było - a ja sobie szukam info w
    > necie dodatkowo :)

    I pewnei powiedzial, ze za 2 tysiaki ni ebedzi ezadnych problemow :)
    Potem - juz po wszystkim - rozlozy rece i rozbrajajaco powie - "tak
    bywa"....
    Coz - on i tak zarobi te swoj edwa tysiaki (+ jeszcze moze troche kolejnych
    za kolejne instancje) :)

    Pozdrawiam
    SDD