  • 51. Data: 2009-01-27 16:50:02
    Temat: Re: Kradzież zdjęć
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > zażądam odszkodowania od Ciebie, bo nie zabezpieczyłeś lub nie
    > zniszczyłeś tych zdjęć.

    Czyli jak poprosisz mnie żebym przechował Ci kasę, ja ją położę na
    stole, przyjdzie gość i ją ukradnie, to Ty mi proces wyłożysz :-)))

    Lecz sie. To ostatni mój post :) w odpowiedzi na Wasze uwagi.

  • 52. Data: 2009-01-27 16:50:46
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    witek pisze:

    > ja się pytam za co ty chcesz odszkodowanie, a nie za co on będzie siedział.

    Bargain - nie ma czegoś takiego w polskim prawie to fakt, ale myslę że
    lepiej żeby bulnął niż ponosił konsekwencje karne.

    GB

  • 53. Data: 2009-01-27 16:53:05
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zreszta - nei przejmuj sie. Jesli to byly rzeczywiscie tego typu zdjecia,
    > jak sugerowales, to wkrotce pewnie dostaniesz propozycje nie do odrzucenia.
    > Nie dosc, ze bedziesz musial zrezygnowac z drogi sadowej, to jeszcze
    > przekazesz dodatkowa rate za usluge serwisowa :)
    > Chyba, ze i tak planowales rozwod ze swojej winy :)

    :-))) trzymaj się tematu a nie błądź po swoich skromnych zasobach wyobraźni.

  • 54. Data: 2009-01-27 17:11:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Grzegorz Brycki wrote:
    > Bargain - nie ma czegoś takiego w polskim prawie to fakt, ale myslę że
    > lepiej żeby bulnął niż ponosił konsekwencje karne.
    >
    > GB

    To ty wspomniałeś o odszkodowaniu więc się tylko zapytałem za co.

  • 55. Data: 2009-01-27 22:23:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Grzegorz Brycki wrote:

    > Czyli jak poprosisz mnie żebym przechował Ci kasę, ja ją położę na
    > stole, przyjdzie gość i ją ukradnie, to Ty mi proces wyłożysz :-)))
    >
    > Lecz sie. To ostatni mój post :) w odpowiedzi na Wasze uwagi.

    to ty się lecz...

    swoje zdjecia, pieniadze i inne dobra możesz traktować jak chcesz, jednak
    jeśłi ktoś coś powierza do przechowania to wypada się troszkę postarać.