  • Data: 2008-07-11 15:13:39
    Temat: Koszty komornicze
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    mam do Was pytanie. Otóż moja żona została sfotografowana przez
    fotoradar podczas jazdy samochodem z nadmierną predkością. Sąd ukaral
    ją grzywną w wysokości 400 zł. Żona nie zapłaciła... Teraz dostała
    pismo od komornika, w którym jest informacja:
    1. grzywna - 400 zł
    2. opłata egzekucyjna - 227,54 zł
    3. wydatki gotówkowe - 16,65 zł
    Razem: 644,19 zł.

    Moje pytanie brzmi: czy wszystko jest zgodne z prawem? czy komornik
    może naliczać koszty stanowiące ponad 50% kwoty grzywny?? czy nie ma
    jakiejś górnej granicy (określanej kwotowo bądź procentowo)?

    Będę wdzięczny za każdą sensowna odpowiedź