eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy upKonsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy up
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " THX" <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Konsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy up
    Date: Mon, 4 Jul 2011 07:56:20 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 14
    Message-ID: <iurrn3$p5g$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1309766180 25776 172.20.26.233 (4 Jul 2011 07:56:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jul 2011 07:56:20 +0000 (UTC)
    X-User: j666
    X-Forwarded-For: 194.9.67.132
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:682192
    [ ukryj nagłówki ]

    Konsumentka zapłaciła przedsiebiorcy zaliczkę za usługę, która ostatecznie
    nie została wykonana.
    Z tytułu pobrania zaliczki przedsiębiorca wystawił fakturę VAT.
    Przedsiębiorca mimo wezwania przez konsumentkę odmawia zwrotu zaliczki
    utrzymując, że usługę wykonał częściowo.
    W jakim postępowaniu konsumentka winna zwrócić się do sądu o zwrot owej
    zapłaty za niewykonaną usługę:
    Nakazowym, uproszczonym czy upominawczym?
    Skutkuje m.in. różnymi wysokościami wpisu.
    WPS 6 tys. zł
    THX

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1