eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy upRe: Konsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy up
  • Data: 2011-07-05 10:02:30
    Temat: Re: Konsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy up
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 4 Jul 2011, witek wrote:

    > On 7/4/2011 2:56 AM, THX wrote:
    >> Konsumentka zapłaciła przedsiebiorcy zaliczkę za usługę, która ostatecznie
    >> nie została wykonana.
    >> Z tytułu pobrania zaliczki przedsiębiorca wystawił fakturę VAT.
    >> Przedsiębiorca mimo wezwania przez konsumentkę odmawia zwrotu zaliczki
    >> utrzymując, że usługę wykonał częściowo.
    >> W jakim postępowaniu konsumentka winna zwrócić się do sądu o zwrot owej
    >> zapłaty za niewykonaną usługę:
    >> Nakazowym, uproszczonym czy upominawczym?
    >> Skutkuje m.in. różnymi wysokościami wpisu.
    >> WPS 6 tys. zł
    >> THX
    >>
    >
    > Ale nie zostaa wykonana w ogóle, czy tak jak piszesz została wykonana
    > częsciowo tylko niedokonczona.

    ...i z jakiej przyczyny.

    >
    > Bo jesli cos zrobil, to fakt faktem zapłata mu sie za to nalezy i w
    > sadzie przegracie. Sporne moze byc tylko ile mu sie nalezy. Z drugiej
    > strony wam przysluguje prawo dokonczenia tego "recami" innej firmy
    > i ewentualnie jak wyjdzie drozej upominanie sie o roznice.

    Przy założeniu że to wykonawca nawalił.
    Z tak skromnego opisu można równie dobrze wysnuć podejrzenie, że to
    zamawiający odstąpił od umowy bez udokumentowania wersji "przyczyn
    leżących po stronie wykonawcy".

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1