eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy upRe: Konsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy up
  • Data: 2011-07-04 08:01:02
    Temat: Re: Konsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy up
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-07-04 09:56, THX pisze:
    > Konsumentka zapłaciła przedsiebiorcy zaliczkę za usługę, która ostatecznie
    > nie została wykonana.
    > Z tytułu pobrania zaliczki przedsiębiorca wystawił fakturę VAT.
    > Przedsiębiorca mimo wezwania przez konsumentkę odmawia zwrotu zaliczki
    > utrzymując, że usługę wykonał częściowo.
    > W jakim postępowaniu konsumentka winna zwrócić się do sądu o zwrot owej
    > zapłaty za niewykonaną usługę:
    > Nakazowym, uproszczonym czy upominawczym?

    W uproszczonym. Czy będzie upominawcze, o tym zadecyduje sąd.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1