eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy upRe: Konsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy up
  • Data: 2011-07-04 12:43:01
    Temat: Re: Konsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy up
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 7/4/2011 2:56 AM, THX wrote:
    > Konsumentka zapłaciła przedsiebiorcy zaliczkę za usługę, która ostatecznie
    > nie została wykonana.
    > Z tytułu pobrania zaliczki przedsiębiorca wystawił fakturę VAT.
    > Przedsiębiorca mimo wezwania przez konsumentkę odmawia zwrotu zaliczki
    > utrzymując, że usługę wykonał częściowo.
    > W jakim postępowaniu konsumentka winna zwrócić się do sądu o zwrot owej
    > zapłaty za niewykonaną usługę:
    > Nakazowym, uproszczonym czy upominawczym?
    > Skutkuje m.in. różnymi wysokościami wpisu.
    > WPS 6 tys. zł
    > THX
    >

    Ale nie zostaa wykonana w ogóle, czy tak jak piszesz została wykonana
    częsciowo tylko niedokonczona.

    Bo jesli cos zrobil, to fakt faktem zapłata mu sie za to nalezy i w
    sadzie przegracie. Sporne moze byc tylko ile mu sie nalezy.
    Z drugiej strony wam przysluguje prawo dokonczenia tego "recami" innej
    firmy i ewentualnie jak wyjdzie drozej upominanie sie o roznice.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1