eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy upKonsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy up
  • Data: 2011-07-04 07:56:20
    Temat: Konsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy up
    Od: " THX" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Konsumentka zapłaciła przedsiebiorcy zaliczkę za usługę, która ostatecznie
    nie została wykonana.
    Z tytułu pobrania zaliczki przedsiębiorca wystawił fakturę VAT.
    Przedsiębiorca mimo wezwania przez konsumentkę odmawia zwrotu zaliczki
    utrzymując, że usługę wykonał częściowo.
    W jakim postępowaniu konsumentka winna zwrócić się do sądu o zwrot owej
    zapłaty za niewykonaną usługę:
    Nakazowym, uproszczonym czy upominawczym?
    Skutkuje m.in. różnymi wysokościami wpisu.
    WPS 6 tys. zł
    THX

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1