  • 21. Data: 2008-06-24 20:58:12
    Temat: Re: Konar uszkodził mi samochód
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Marian wrote:

    > to jest to problem i zmartwienie wlasciciela.

    Po to są ubezpieczenia właśnie, nie wykupił, niech buli z własnej
    kieszeni :-) Jak to od niego wyciągnąć? To już inna sprawa :-)

    --

    Pozdrowienia

  • 22. Data: 2008-06-24 21:00:49
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Marek Dyjor wrote:

    > pewnie bóg :) skarż jego przedstawicielstwo, np kościół katolicki

    Ciężka sprawa, oni mają tylu świętych, że ciężko będzie dojść, który
    winien :-)

    --

    Pozdrowienia

  • 23. Data: 2008-06-25 08:09:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > to jest to problem i zmartwienie wlasciciela.

    a to drzewo tez ma swojego wlasciciela, wiec jak widac wszystko sie nam
    ladnie uklada :)

  • 24. Data: 2008-06-25 08:11:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Adocus wrote:

    > swoja droga ciezko mowic, ze to jest jego drzewo. Dlaczego? nie moze go
    > wyciac bezkarnie...

    dziecko ci sie nie podobalo wiec zapytam o co innego

    a czy na swojej posesji mozes robic wszystko co chcesz, czy na niektore
    rzeczy musisz miec stosowne zezwolenia?