  • 11. Data: 2008-06-24 10:37:35
    Temat: Re: Konar uszkodził mi samochód
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "serotoninka" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:g3q90o$ss3$1@news2.ipartners.pl...

    > "Ja rozumiem rażące zaniedbania - śnieg nie odgarnięty przez tydzień,

    a czym sie rozni wg ciebie nieodgarniety snieg, od zaniedbanego drzewa?

    a jesli wlasciciel posesji wyjedzie na wakacje i go nie ma, a zatem nie ma
    jak odgarniac sniegu z chodnika to co?

  • 12. Data: 2008-06-24 12:26:08
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

    > a jesli wlasciciel posesji wyjedzie na wakacje i go nie ma, a zatem nie
    > ma jak odgarniac sniegu z chodnika to co?

    to jest to problem i zmartwienie wlasciciela.

  • 13. Data: 2008-06-24 16:33:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adocus wrote:
> [...]
    > dowiedziałem się że tego typu szkody nie podlegają odszkodowaniu, nr
    > polisy niemiał tu znaczenia ( panienka z infolinii nie potrafiła
    > jednoznacznie się określić kazał zgłosić szkodę i czekać na odpowiedź
    > PZU ).
    > Dodam tylko że drzewostan to dzicz nigdy nie przycinany, na mój
    > samochód spadły gałęzie zeschnięte i "zdrowe".
    > Jutro czekam na oględziny rzeczoznawcy.
    >
    > Czy rzeczywiście nie należy mi się żadne odszkodowanie ( AC nie
    > posiadam ). Przyjechałem do pracy zaparkowałem samochód kto w takiej
    > sytuacji odpowiada za poniesione szkody ?

    pewnie bóg :) skarż jego przedstawicielstwo, np kościół katolicki

  • 14. Data: 2008-06-24 17:01:23
    Od: Adocus <n...@i...cy>

    Dnia Tue, 24 Jun 2008 09:50:24 +0200, serotoninka napisał(a):

> [...]
    > winy tam gdzie wina jest ewidentnie nasza (lub przyrody)w celu wyłudzenia od
    > kogo? kasy!''
    >
    > To co napisałam przeczytałe? bez zrozumienia. Tam gdzie pisałam o donicy
    > zaliczam też Twój stołeczek i Ľle przymocowan? antenę. I tysi?c innych
    > rzeczy. Nie sposób wymienić tu wszystkich sytuacji gdzie zaniedbanie jednej
    > ze stron jest przyczyna krzywdy kogos innego... Mi chodzi o próbę szukania
    > winnego na siłę tam gdzie go nie ma w celu wyłudzenia kasy! To nazywam
    > buractwem. (Wieszanie doniczek na zewn?trz balkonu zreszt? też).

    Wydaje mi się że nie szukam dziury w cał...
    Właściciel posesji jest najemcą.
    Wydaje mi się że do jego obowiązków należy zapewnić bezpieczeństwo osób i
    ich mienia znajdujących się na tej posesji w końcu z tego czerpie profity.
    W końcu to jego drzewo wyrządziło mi szkode

    _______________________
    n...@i...cy / ROT13 /
    GG 4356842

  • 15. Data: 2008-06-24 17:10:41
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Adocus wrote:

> [...]
    > ich mienia znajdujących się na tej posesji w końcu z tego czerpie profity.
    > W końcu to jego drzewo wyrządziło mi szkode

    swoja droga ciezko mowic, ze to jest jego drzewo. Dlaczego? nie moze go
    wyciac bezkarnie...

  • 16. Data: 2008-06-24 18:21:48
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał

    > swoja droga ciezko mowic, ze to jest jego drzewo. Dlaczego? nie moze
    > go wyciac bezkarnie...

    A twoje dziecko nie jest twoje bo nie możesz go zabić bezkarnie?

  • 17. Data: 2008-06-24 18:25:01
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Alek wrote:
    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał

    > A twoje dziecko nie jest twoje bo nie możesz go zabić bezkarnie?

    Dziecko traktujesz jako rzecz?

    Jest jakis urzad wydajacy pozwolebnia na zabicie dziecka?

  • 18. Data: 2008-06-24 19:13:12
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał

    > Dziecko traktujesz jako rzecz?
    > Jest jakis urzad wydajacy pozwolebnia na zabicie dziecka?

    Jest, ostatnio była taka głośna sprawa.
    A w tej ułomnej analogii chciałem ci tylko wskazać, że nie zawsze
    ze swoim możesz zrobić co zechcesz. Wracając do rzeczy - inny
    przykład: własnego budynku nie możesz rozebrać bez pozwolenia.
    Zbudować na własnej ziemi też nie możesz czego i jak zechcesz.
    I dobrze.

  • 19. Data: 2008-06-24 20:27:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Jun 2008, Adocus wrote:

    > Właściciel posesji jest najemcą.

    Chyba chciałeś zapisać: "wynajmującym" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2008-06-24 20:53:14
    Od: Adocus <n...@i...cy>

    Dnia Tue, 24 Jun 2008 22:27:51 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Chyba chciałeś zapisać: "wynajmującym" :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Tak, dzięki za poprawienie
    n...@i...cy / ROT13 /
    GG 4356842